Nowości, ulubieńcy

Rzadko kupuje nowości, ale od początku roku troszeczkę chciałam siebie rozpieścić. Padło na kosmetyk z Kiehl's, myślałam o nim długo i akurat z okazji urodzin zrobiłam sobie mały prezent. Prawdę mówiąc większość ulubieńców to prezenty <3


Kiehl's Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque

Maseczka do twarzy o właściwościach ochronnych z ekstraktem z kolendry i pomarańczy, otrzymałam próbkę tego produktu i już sama próbka starczyła mi na 1,5 tygodnia. Po za znakomitą wydajnością maska ma cudowny bardzo relaksujący zapach. Stosuje ją zamiast kremu na noc i rano buzia jest idealnie nawilżona. Długo zastanawiałam się nad jej zakupem bo jest kilka produktów tej firmy które bardzo mi zaszkodziły a miały miano ich top 10. Jednak ta maska jest dla mnie idealna.

  • Nawilża skórę i chroni przed zanieczyszczeniami.
  • Pomaga wypełniać skórę i chronić ją przed widocznym wpływem zanieczyszczeń występujących w powietrzu, które powodują ziemistość cery i jej niezdrowy wygląd.
  • Formuła zawierająca ekstrakt z kolendry i pomarańczy pomaga zapobiegać przed dostawaniem się do skóry zanieczyszczeń, aby zapewnić uczucie ochrony przed agresorami obecnymi w środowisku.
  • Przy regularnym stosowaniu skóra staje się świetlista i odmłodzona.

Jako gratis do tego zakupu otrzymałam balsam do ust, ale on ma fatalny skład i bardzo potęguje przesuszanie się ust. Więc w moim przypadku produkty tej marki to hit lub kit.

Odcienie nude od Indigo

Dotarła do mnie ogromna ilość lakierów, nie sądziłam że aż tak mocno zakocham się w pastelach i delikatnych naturalnych odcieniach lakierów. Kolory dostępne na stronie Indigo zachwycają i bardzo ciężko się zdecydować które wybrać. Ja poszłam w kierunku brudnego różu i beżu.


Kolor Elegance to brudny róż / beż w ciepłej tonacji, klasyczny, idealny do łączenia z białą koronką i ombre z beżami, są osoby które lubią się trzymać bezpiecznych odcieni, ten będzie współgrał z większością ubrań i delikatnie podkreśli zadbane dłonie. Kolejne dwa kolory to kwintesencja nude Paradox szaro beżowy, trochę kamienisty odcień perfekcyjny do pracy lub szkoły i Milkshake to odcień szejka waniliowego lub kremu śmietankowego, pyszny, czysty i nadający wypielęgnowany efekt paznokciom.



Książka "Finansowy ninja"

Czytam powoli bo informacji jest dużo, dostałam ją na święta i myślę że to jeden z najlepszych prezentów jakie otrzymałam. Jeżeli interesujesz się tematyką finansów domowych to jest to pozycja obowiązkowa.


Wielką nowością i ulubieńcem są wszystkie urodzinowe prezenty, odkryłam w sobie uwielbienie do pierścionków i wszelkiego typu biżuterii.



2 komentarze:

  1. Te kolorki z Indigo przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam sobie prezent i kupiłam kolejny kosmetyk marki Liqpgarm :) Zaciekawiła mnie ta maseczka Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger