Efekt Holo Manix Indigo

Efekty to cudowne pyłki, umożliwiają uzyskanie niesamowitego efektu na paznokciach bez konieczności korzystania z usług profesjonalnych salonów. Cenie tą metodę zdobień za możliwość stosowania na klasycznych lakierach i hybrydowych, dodatkowo jedno pudełeczko starcza na lata stosowania (oczywiście w domowych warunkach). Pierwszy raz usłyszałam o nich prawie rok temu, dziś występują w ogromnej ilości wariacji kolorystycznych i wykończeń. Nowością jest Efekt Holo Manix niesamowity to mało powiedziane, wręcz magiczny efekt tęczy na paznokciach, prawdziwe holo.


Kupując małe pudełeczko dostajemy niezliczoną ilość możliwości, można aplikować na wszystkie paznokcie, można ozdobić serdeczny palec, można zrobić frencha, tak na prawdę to ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Ja mam swoje pierwsze podejście do Efekt Holo Manix zdecydowałam się na aplikacje na wszystkie paznokcie.

Bazą do pyłku jest u mnie biały lakier hybrydowy, oczywiście można go zastąpić dowolnym wybranym przez nas kolorem.


Testowałam dwie wersje aplikacji:

  • pyłek wcieramy w warstwę dyspersyjna 
  • pyłek wcieramy w Top Dry
Ja osobiście nie widziałam różnicy w przypadku akurat tego pyłku.



Po aplikacji pokrywamy paznokcie topem i tutaj też mamy dużą dowolność jeżeli chodzi o wybór. 




6 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda! Ostatnio widziałam pylki sunset effect tez cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne <3 lubię takie efekty ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten pyłek !! :) Musisz koniecznie nałożyć go również na czarny kolor :) Wtedy ten "holo" jest jeszcze bardziej widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda! uwielbiam efekt holo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger