Indigo Blackmail

Chciała bym kiedyś mieć możliwość używania tylko kryształków Swarovskiego ale ich cena powala, od czasu do czasu można, jednak do ozdobienia wszystkich paznokci potrzebowała bym kilku opakowań. Czasami jednak muszę się przeprosić z tańszymi odpowiednikami, zwłaszcza jeżeli mam zamiar pokryć ozdobami cały paznokieć.


Od pewnego czasu chodził za mną szary kolor, zdecydowałam się na Blackmail od Indigo kamienista szarość, pięknie komponuję się z barwnymi ćwiekami. Jestem zachwycona kryciem, idealna tafla koloru już przy drugiej warstwie, nie pojawiają się żadne smugi podczas aplikacji. 

Kolorowe ćwieki pochodzą z ebay ogromny wybór tanich ozdób, sprawia że można tam wsiąknąć na wiele godzin, przeglądając, analizując i kupując. Jednak uważajcie bo ja kupiłam masę takich ozdób i teraz leżą bo co chwile pojawia się coś nowego i ładniejszego co koniecznie muszę mieć. Rok 2017 mianuję rokiem zużywania paznokciowych zapasów. Dość oszczędzania pięknych rzeczy na lepsze okazje, każdy dzień jest wart najlepszych cyrkonii ;-) To taka moja osobista dygresja, ciekawa jestem czy macie podobne odczucia. Ja na dzień dzisiejszy wolę kupić jedno opakowanie kryształków Swarovskiego niż trzy gigantyczne koła z plaskiem bo niestety wiem że ten plastik będzie u mnie leżakować latami. 



2 komentarze:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger