Indigo Koko Loko

Chyba moja ulubiona forma zdobień, robi niesamowite wrażenie, zwłaszcza jeżeli uda się wzór odbić idealne. Dziś chciała bym wam zaproponować zdobienie wczesną wiosnę, połączenie pastelowego różu z matową czernią. Koko Loko był hitem lata 2016, cała kolekcja Natalii Siwiec jest rewelacyjna bardzo przemawiają do mnie piękne pastelowe odcienie idealne na wiosnę / lato.


Bardzo subtelny odcień Koko Loko świetnie nadaje się na tło do czarnego wzoru, a bezbarwny stempel ułatwia centrowanie przez co efekt jest wręcz nierzeczywisty. Sama nie mogłam przestać ich oglądać <3



Kolejność działania:

1. Zaczynamy od przygotowania paznokcia jak w przypadku zwykłego manicure, odsuwamy lub wycinamy skórki, matowimy płytkę.

2. Nakładamy bazę oraz kolor w moim przypadku Indigo Koko Loko

3. Stemple możemy nakładać na nieodtłuszczona lub odtłuszczoną powierzchnie. W żaden sposób nie wpłynie to na jakość lub trwałość naszego wzoru (testowałam). Jeżeli jesteśmy nie zadowolone z odbicia stempla możemy zmyć go przy pomocy cleanera, nie jest to szkodliwe dla warstwy koloru.

4. Gdy wzór zostanie umieszczony na paznokciu pokrywamy całość topem i gotowe.



Do wykonania tego zdobienia użyłam zestawu z Born Pretty Store


Minusem zamawiania z chin jest z pewnością czas oczekiwania, jeżeli chciały byście zdążyć z wykonaniem zdobienia polecam zamówić od B. Loves Plates

  • Profil B. Loves Plates na Allegro [link]
  • Strona na Facebook [link]

3 komentarze:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger