Indigo Gold Nude - kolor idealny

Są kolory o których nie mówi się wystarczająco dużo, mam wrażenie że należy do nich Gold Nude. Róże często mają tendencje do podkreślenia różowości i zaczerwienień na dłoniach, nie znoszę takiego efektu. Róż który pasuje do mnie musi być zimny, tylko takie odcienie wyglądają u mnie dobrze. Jeżeli mam się polubić z jasnym różowym to powinien on być rozbielony lub pastelowy, taki właśnie jest bazowy odcień Gold Nude delikatny rozbielony z nutą różo beżu.

Różowe złoto brokat złoty paznokcie naturalne lakier hybrydowy jaka firma

Prawdziwą wisienką na torcie jest dodatek złotego pyłku do tego koloru, myślę że to idealny odcień na wiosnę bo za każdym razem gdy staniemy w słońcu będzie pojawiał się złoty połysk <3 dla fanek złota kolor must have. Nie do końca rozumiem dlaczego nie jest tak sławny jak biscuit bo ja osobiście uważam go za obowiązkowy odcień na nadchodzące miesiące.

Różowe złoto brokat złoty paznokcie naturalne lakier hybrydowy jaka firma

Konsystencja lakieru jest dość gęsta, aplikuje się go przyjemnie, a samo krycie uzyskujemy po nałożeniu trzech warstw. Jednak efekt jest tego wart, niezwykły złoty połysk na różowym tle, nie da się temu oprzeć.

Różowe złoto brokat złoty paznokcie naturalne lakier hybrydowy jaka firma


7 komentarzy:

  1. Idealny kolor na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę nude w odcieniach beżu, mam jeden przepiękny nude z NeoNail i uwielbiam go. tutaj przeszkadza mi nie tylko róż, ale tez ten shimmer, który Tobie tak bardzo się podoba. Kompletnie nie moja bajka. Myślę, że ślicznie wyglądałby na paznokciach panny młodej w dniu ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziewczęcy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :) Z hybrydami Indigo nie miałam jeszcze styczności, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Szkoda że indygo mnie nie lubi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger