Lista zakupów na Czarny Piątek i Cyber Monday

Moja lista nie jest długa, raczej skupiam się na zakupach które będę mogła zrobić przez internet. Obawiam się że w sklepach w ten weekend będą duże ilości ludzi, więc będę omijać galerie szerokim łukiem. Jest jednak parę rzeczy które od dłuższego czasu chciałam już kupić.

Jeffree Star Cosmetics 

Bardzo, bardzo chciała bym mieć Velour Liquid Lipstick od Jeffree Star słyszałam o nich dużo dobrego przede wszystkim mimo matowego wykończenia nie wysuszają ust, do tego kolory są obłędne. Zarówno w Czarny Piątek jak i Cyber Monday będą w tym sklepie promocje i darmowa wysyłka więc mam zamiar się skusić na pierwsze Liquid Lipstick.



Kolory które chciała bym kupić to: Unicorn Blood, Androgyny, Masochist i Redrum [link do sklepu]

Sklepy rabaty zakupy czarny piatek promocje 25 listopad

Mam nadzieje że wszystkie kolory będą dostępne i że darmowa wysyłka dotyczy też Polski.

Książki 

Bardzo liczę na duże promocje w księgarniach internetowych, książki to najlepszy prezent jaki można mi dać, już wiem że od rodziny dostanę książkę "Finansowy ninja" niestety moja lista jest nadal długa. W pierwszej kolejności zamawiam ebooki jeżeli nie będą dostępne lub droższe od wersji papierowych (niestety to się ostatnio zdarza) to zamówię klasyczne książki.

Ubrania

Mam tylko jedna rzecz którą chciała bym kupić i jest to klasyczny dobrze wyprofilowany płaszcz. Znalazłam ciekawy model w Massimo (w zeszłym roku było -30%) więc czekam do piątku.

Sklepy rabaty zakupy czarny piatek promocje 25 listopad

Jeżeli macie coś czego szukacie od dawna polecam wypróbować Oladi to jedna z największych galerii internetowych w Polsce, skupiająca w jednym miejscu 2 mln produktów od ponad 10 tyś sklepów. Wystarczy że w wyszukiwarkę wpiszemy interesujące nas hasło i wyskoczą nam propozycje z różnych sklepów, to duża oszczędność czasu.

Sklepy rabaty zakupy czarny piatek promocje 25 listopad


To już wszystko co planuje kupić, jestem ciekawa czy słyszałyście już coś o promocjach które planują sklepy na te dni? Nigdzie nie mogę znaleźć listy sklepów biorących udział w tej akcji.

1 komentarz:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger