Moje Top 3 z Metal Manix Effect od Indigo

Metal Manix to seria niesamowitych produktów, możemy dzięki nim odmienić nasze paznokcie szybko i bez potrzeby kupowania za każdym razem nowych buteleczek lakierów. Możemy pracować na kolorach które już mamy, a pyłek sprawi że w zależności od zastosowanego koloru bazy otrzymamy minimalnie inny efekt.


Aktualnie do wyboru mamy siedem wersji kolorystycznych, postępujemy z nimi tak jak z efektem syrenki. (zachęcam do zakupu aplikatora bardzo ułatwia pracę) [link do sklepu] Mam swoją ulubioną trójkę:

Metal Manix Multi Chrome [link] czysty efekt chromu, daje idealnie lustrzaną powierzchnie myślę że każdy będzie pod wrażeniem, zdjęcia niestety nie oddają w pełni jego uroku.


Metal Manix Tiffany Effect piękny zielony odcień na paznokciach daje metaliczne wykończenie znakomicie wygląda z białym lakierem zastosowany tylko na końcówkach ala french.

Metal Manix Effect Light Gold ze wszystkich złotych pyłków najbardziej lubię ten odcień, w moim odczuciu jest bardzo naturalny najbardziej przypomina mi złoto ;-)



Bardzo pozytywnie zaskakuje wydajność efektów, jedno opakowanie starcza na bardzo bardzo długo... ja nadal mam swoje pierwsze opakowanie syrenki kupione ponad rok temu produktu jest jeszcze bardzo dużo ;-)

3 komentarze:

  1. Cenię sobie produkty, które sprostają moim wymaganiom i charakteryzują się niezłą wydajnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądaja pięknie juz w opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie pokazałaś porównania na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger