Indigo Red Diamond by Natalia Siwiec

Czerwony to must have na jesień, ja bardzo lubię jaskrawą czerwień w ciepłym odcieniu i bardzo ciemne krwiste kolory. Nowa kolekcja Indigo ma aż 5 odcieni czerwieni [link do całej kolekcji] myślałam że o czerwonych lakierach wiem wszystko, ale Red Diamond bardzo mnie zaskoczył ciężko uchwycić jego urok na zdjęciach. Lakier jest bardzo ciemny gdy, ogląda się go na pędzelku praktycznie czarny. Na paznokciach kolor jest brązowo czerwony, perfekcyjnie rozjaśnia dłonie i wygląda niezwykle elegancko. 

indigo swatch czerwony na jesień lakier hybrydowy


Konsystencja lakierów od Indigo jest gęstsza niż w pozostałych używanych przeze mnie firmach, Jest to pomocne przy malowaniu paznokci przy skórkach, jest dużo mniejsze ryzyko zalania. W przypadku Red Diamond jest podobnie łatwość aplikacji idzie w parze z niezłym kryciem. Do pełnej tafli koloru wystarczą dwie warstwy lakieru. 

Kolor ma predyspozycje do bycia moim ideałem na jesień 2016, chyba podoba mi się to że wpada w brąz co jest szokujące bo nigdy nie miałam brązowego lakieru ani, hybrydowego ani, klasycznego. Ciekawe że po tylu latach malowania paznokci są jeszcze kolory których nie mam. 

indigo swatch czerwony na jesień lakier hybrydowy

2 komentarze:

  1. Ciekawy kolor, na zdjęciach faktycznie bardziej brąz niż czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Na jesień idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger