Lakierowe nowości od Natalii Siwiec - Indigo

Chyba każdy widział kolekcję Natalii Siwiec dla Indigo w letniej odsłonie, kolory pastelowe, rozbielone, idealne. Przyznam że to moja ulubiona kolekcja letnich lakierów ze wszystkich firm których miałam okazję używać. Ostatnio pojawiła się kolekcja na jesień-zimę i nie będę kłamać, nie zachwyciła mnie pierwsza reklama. Kolory na zdjęciach wydają się bardzo podobne do siebie, mam wrażenie że wystarczyło by 5 kolorów w tej kolekcji, tym czasem producent oferuje nam aż 10. Ciekawa jestem czy na wzorniku różnica pomiędzy nimi jest bardziej widoczna. Mam okazję testować trzy kolory BONJOUR BONNE NUIT [link do sklepu], ONE NIGHT IN PARIS [link do sklepu] oraz RED DIAMOND [link do sklepu]

BONJOUR BONNE NUIT  ONE NIGHT IN PARIS oraz RED DIAMOND

Myślę że to najciekawsze kolory z całej kolekcji, jestem pod wrażeniem ich krycia, dwie warstwy zapewniają idealny kolor. One Night In Paris to bardzo ciemny odcień fioletu, o dziwo podoba mi się mimo mojego umiarkowanego entuzjazmu do fioletów wiem że będę go nosić. 

BONJOUR BONNE NUIT  ONE NIGHT IN PARIS oraz RED DIAMOND

Kolorem który już dziś mam na paznokciach jest Red Diamond, najładniejszy jesienny lakier jaki miałam w życiu, bardzo elegancki odcień czerwieni wpadający wręcz w brąz. Cudo, doskonale komponuję się z moją karnacją i jest idealny do biura (już nie długo zdjęcia na paznokciach). Myślę że to będzie mój ulubieniec.

BONJOUR BONNE NUIT  ONE NIGHT IN PARIS oraz RED DIAMOND

Na koniec Bonjour Bonne Nuit na wzorniku śliczny, ciekawa jestem jak się będę czuła z ni na paznokciach, jest to morski odcień, niebiesko-zielony również bardzo ciemny, myślę że jestem aż tak pozytywnie zaskoczona tymi kolorami właśnie ze względu na to że są tak ciemne. W przypadku dwóch pierwszych jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że jest to czarny z nutką koloru, Genialne połączenie na jesień-zimę, ciemne kolory dodają klasy a, te trzy z pewnością będziemy oglądać często na zdjęciach Instagramowych.

BONJOUR BONNE NUIT  ONE NIGHT IN PARIS oraz RED DIAMOND

Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat tej kolekcji, [kolekcja jesień 2016] jest ekstremalnie inna od pierwszej [kolekcja wiosna 2016] i dla mnie jest to pozytywne zaskoczenie. Jednak ilość czerwonych kolorów chyba bardzo utrudnia wybór, na które kolory wy byście się zdecydowały? 

2 komentarze:

  1. Bonjour Bonne Nuit podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. Z tej jesiennej kolekcji jeszcze lakier Paris Blue jest cudowny - taki idealny atramentowy odcień.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger