Stemplowanie na Metal Manix! Indigo

Jeżeli znudziły Ci się jednolite kolory na paznokciach, mam propozycję szybkiego ozdobienia manicure które nie zajmie Ci więcej niż 20 minut. Pyłek Metal Manix posłuży nam za bazę wiec przygotujcie paznokcie wybranym przez siebie efektem.

Ja zdecydowałam się na Metal Manix Gold [link do sklepu] jeżeli miała bym wybierać swój ulubiony efekt to, Metal Manix Gold walczył by z Chameleon o pierwsze miejsce. Dziś wybrałam ten pierwszy bo, on dużo lepiej będzie wyglądał z czarnymi stemplami. 

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Są dwie opcje wykonania stempli na efekcie Metal Manix, pierwsza można powiedzieć dla osób wprawionych w stemplowaniu zakłada wykonanie stempli bezpośrednio na pyłku. Ta technika ma jedną wadę jeżeli stempel wyjdzie krzywo lub w połowie, przy zmywaniu go zmyjemy również efekt więc będziemy musiały powtórzyć nie tylko stemplowanie ale i cały efekt Manix. Plusem tej metody jest przy założeniu że wszystko nam się bezbłędnie uda, oszczędność TOP DRY który aplikujemy tylko raz. Druga opcja pozwala nam na wielokrotne wykonanie stempla bez szkody dla efektu, wymaga to od nas pokrycia efektu topem TOP DRY, jego właściwości nie rozpuszczania w acetonie są idealną bazą dla osób które dopiero zaczynają przygodę ze stemplami. Bez problemu zmyjemy każdy wzór i wykonamy ponowie aż do uzyskania zadowalających nas efektów. Minus? Po wykonaniu stempli musimy ponownie nałożyć top żeby zabezpieczyć nasz wzór. Na czas nauki proponuje stosować właśnie tą metodę, a jak zaczniecie być pro to warto ograniczyć ilość warstw lakierów i topów, paznokieć będzie wyglądał bardziej naturalnie.

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Przyznam że nigdy nie sądziłam że nauczę się stemplowania, zestaw leżał u mnie w domu przez ponad rok. Za każdym razem gdy do tego siadałam tylko się denerwowałam, bo nic mi nie wychodziło. W czym był problem? Po pierwsze stempel, po drugie szybkość działania ;-) 

3 komentarze:

  1. Genialny wpis i piękny efekt, ja niestety obgryzam paznokcie, tak się odstresowuje... może kiedyś mi to minie...
    Zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie zdobienie - kojarzy mi się już z karnawałem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger