Semilac 155 Ivory Cream

Nie ma w kolekcji My Story słabego koloru, są ładne i piękne. Ivory Cream znajduję się w grupie pięknych, dla mnie to odkryta na nowo biel. Do tej pory miałam go już 3 razy na swoich paznokciach i nie prędko mi się znudzi.

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Semilac 155 Ivory Cream może być idealną bazą do zdobień ale, świetnie sprawdza się też solo. Co mnie pozytywnie zaskoczyło? Krycie, idealna tafla koloru już przy 3 warstwach, tak wiem 3 to nadal dużo, jednak przy tak jasnym kolorze to znakomity wynik.

"Inspiracja: Kolebka ludzkości przepełniona mądrością, cierpliwością i niewymuszonym respektem. Afryka to kontynent wypełniony magią. W jej sercu odnajdziesz króla przestrzeni - słonia z majestatycznymi ciosami. Szlachetność zaklęta w barwach kości słoniowej to propozycja na subtelne podkreślenie własnej wyjątkowości.

Charakterystyka: Elegancki odcień kości słoniowej."

Choć moje pierwsze spotkanie z tym odcieniem nie było pozytywne, przysięgam że pomyślałam "mam już biały, po co mi kolejny?" teraz mam nadzieje że nigdy nie wycofają go ze sprzedaży, bo wydaje mi się nie do zastąpienia. Jest to bardziej elegancja, szlachetna wersja koloru białego, paznokcie nim pomalowane nabierają wyjątkowej aury, są od razu bardziej zadbane, wypielęgnowane dla mnie must have.

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość


11 komentarzy:

  1. Piękny :) Nie mam go w swojej kolekcji, ale pewnie niedługo się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, chyba pomaluję nim paznokcie.. może też się zakocham?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! piękny kolor, idealnie komponuje się ze złotem - a, że bardzo lubię takie połączenia to jest to coś dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie szukam jakiejś fajnej bieli, ecru itp, więc ten wpis idealnie wpasował się w moje poszukiwania. Na pewno wezmę ten odcień po uwagę pod czas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze powiedz jak wykonalas to zdobienie. Potrzebuje go bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana musisz, podkreślam musisz kupic zestaw do stemplowania na paznokciach to zmienia zycie. Na chińskich stronach cena podstawowa bedzie około 20 złotych

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisiorek w ksztalcie kettlebell 😍😍😍 gdzie kupilas?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszymy się, że nasz kolor się Pani spodobał :) dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger