Lakier hybrydowy Semilac 171 Porto Marine

To chyba gwiazda kolekcji My Story od Semilac, nasycony szafirowy o kobaltowym odcieniu. Urzekający odcień, doskonale kryje dwie warstwy dały idealną taflę koloru. Dawno nie widziałam żeby jakiś kolor wzbudził aż takie poruszenie.

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Semilac 171 Porto Marine - 7 ml [link do sklepu] jest to ciepły odcień, idealnie będzie pasował do szarego lub musztardowego sweterka myślę że wbrew pozorom będzie dobrze wpasowywał się w jesienne klimaty. Krycie jest znakomite, po pierwszej warstwie miałam wrażenie że może być problem ale druga znakomicie pokryła wszystkie prześwity. 

Jeżeli lubisz niebieski kolor na paznokciach to niestety, musisz go kupić bo w ofercie Semilac nie widziałam nic zbliżonego do tego odcienia. Kolor Porto Marine ma predyspozycje by stać się kolejnym hitem tej marki. 

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość


18 komentarzy:

  1. Jest cudny, chociaż kompletnie nie mój kolor xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie noszę tak krzykliwych kolorów ten bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki niemu totalnie zmieniłam zdanie o niebieskich paznokciach

      Usuń
  3. Cudowny odcień. Uwielbiam niebieskości więc pewnie po niego sięgnę wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się na niego czaję i czaję :) Z tym kolorem Semilac trafił w mój gust :) Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj i się nie zastanawiaj będziesz bardzo zadowolona

      Usuń
    2. Czekam na napiwki i nie tylko on trafi w moje łapki :D

      Usuń
  5. Cześć, planuje zakupić swój początkowy zestaw do hybryd, jaką markę byś poleciła w niezbyt wysokiej cenie? Czy którys z niedorgich zestawów na allegro się nada na początek? ;) Wyczytałam że jedne z lepszych lakierów w dobrej cenie to Semilac, Cosmetics Zone, mistero milano, indigo. Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Zachęcam do przeczytania https://goo.gl/FzURyR

      Usuń
  6. Pani Paulino cieszymy się, że nasz kolor się Pani spodobał, pięknie wygląda na Pani paznokciach :).

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś miałam robiony ten kolor. Podpatrzyłam u mojej manicurzystki i od razu wpadł mi w oko. Jest prześliczny. Bardzo lubię niebieskie odcienie, a ten jest cudowny + na serdecznym mam biały i ten właśnie 171 ombre...bosko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger