Nowa kolekcja od Semilac, jakie kolory kupić? My Story

Semialc wypuścił nową kolekcje, muszę przyznać że jest pełna zjawiskowo ładnych kolorów. Zazdroszczę dziewczyną które mogą sobie pozwolić na zakup pełnej kolekcji 14 nowych odcieni, bo ominie je obowiązek dokonania wyboru które kolory wrzucić do koszyka.  

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

W My Story znajdziemy piękne odcienie niebieskiego:

Semilac 171 Porto Marine kobaltowy odcień, ciepły ze znakomitym kryciem.
Semilac 163 Your Angel Elegancki, maksymalnie rozbielony odcień koloru niebieskiego.
Semilac 165 Boyfriend Jeans Elegancki odcień niebieskiego z nutą szarości w tle.
Semilac 167 Surfer Wave Elegancki, jasny odcień niebieskiego z nutą szarości w tle.
Semilac 169 Baby Boy Delikatnie rozbielony jasny błękit.

Moim faworytami są Porto Marine, Your Angel i Boyfriend Jeans.

Z mocniejszych kolorów w kolekcji dostępne są:

Semilac 156 Racing Car Jaskrawy odcień żółtego koloru.
Semilac 158 Orient Mandarin Soczysty odcień dojrzałej pomarańczy.
Semilac 166 Crazy Flamingo Ciepły odcień bardzo soczystego i energetycznego różu.
Semilac 170 Pink Wink Soczysty odcień fuksji z neonową, różową nutą w tle.

Żadnego z tych kolorów nie widziałam na żywo więc nie wskażę swojego faworyta, mam wrażenie że da się bez nich żyć...

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość


A teraz creme de la creme pokładam w nich dużą nadzieje i jednocześnie modlę się aby firma poprawiła ich krycie.

Semilac 155 Ivory Cream Elegancki odcień kości słoniowej.
Semilac 157 Little Rosie Elegancki, maksymalnie rozbielony odcień różowej lawendy.
Semilac 159 Yasmin Kiss Elegancki, maksymalnie rozbielony odcień jaśminu z nutą różu w tle.
Semilac 164 Pink Crystals Jasny róż z domieszką różnokolorowej drobinki: srebrnej, szmaragdowej i niebieskiej.
Semilac 162 Creamy Cookie Elegancki odcień ecru o ciepłej tonacji.

Chciała bym wszystkie, testowałam już kolor Creamy Cookie i kryje on po 3-4 warstwach, możliwe że inne działają lepiej. Mam nadzieje że lepiej ;-)

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Link do sklepu: [klik]


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że te jasne mają słabe krycie, bo to typowe "moje" kolory, ale w 3 czy 4 warstwy nie będzie mi się chciało bawić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki prezętują się naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wpadł w oko Your Angel ale po testach stwierdziłam że bardziej pasuje mi jakość neonail i raczej semilaci sobie daruje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te jasne kolory, niestety ich krycie jak dla mnie je skreśla :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam z tej kolekcji dwa lakiery i jeżeli chodzi o Pink Crystals to z pewnością go użyję do niejednego manicure, to tak Little Rosie raczej będzie używany jako dodatek do prowadzących na dłoni kolorów :)
    Powiedz mi, czy Marine rzeczywiście wygląda jak u Ciebie na zdjęciach czy jest ciemniejszy/jaśniejszy/coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Semilac poprawi się z tym kryciem, bo kolory mają super, ale 4 warstwy to przegięcie. To już wolę kupować Indigo albo Victoria Vynn, bo kryją świetnie, nawet jaśniutkie, pastelowe kolory.
    Ta kolekcja Semilaca akurat nie wpasowuje się w mój gust, ale jestem zachwycona poprzednią z zieleniami i fioletami, może na jakiś zielony się skuszę, bo na jesień będą doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 5 odcieni z nowej kolekcji, dzisiaj dopiero przyszła do mnie paczka i Boyfriend Jeans od razu powędrował na moje paznokcie. Jestem absolutnie zachwycona tym kolorem. Cała kolekcja trafia w mój gust w 100% i z chęcią bym przytuliła całą czternastkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej :) mogłabyś mi może doradzić czy 159 Yasmin Kiss nie przypomina koloru Semialca hard milk? Popularny biscuit lekko odbiega w stronę beżu a ten wydaje się być bardziej zbliżony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, a ten kolor, który masz na paznokciach to jaki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger