Lakier hybrydowy Semilac 165 Boyfriend Jeans

Z niebieskim kolorem na paznokciach jest tak że, albo się go kocha i można nosić cały rok albo, niezbyt go się lubi i toleruje tylko wiosną lub latem. Ja należę do tej drugiej grupy i kolor niebieski zostawiam na lato. Zdążyłam już schować całe zapasy niebieskich hybryd, a tu nagle Semilac wyskakuje z kolekcją pełną koloru niebieskiego. Jaskrawy niebieski nie nadaje się na każdą okazję mimo mojego wielkiego uwielbienia do sławnego 000 od Semilac, ten kolor nie pasuje do klasycznego stroju. Ku mojemu zaskoczeniu w nowej kolekcji pojawił się kolor który pasuje na jesień i zimę i jest to niebieski!

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Semilac 165 Boyfriend Jeans [link do sklepu] to bardzo elegancki odcień niebieskiego pierwsze zdjęcie nie oddaje w pełni odcienia, proszę sugerujcie się drugim lub trzecim. Kolor przełamany jest szarością i to robi całą magię, na paznokciach staję się on dyskretny, ale nie nudny. 

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Czuje się z nim bardzo komfortowo i ładnie komponuje się z większością kolorów ubrań. Jego krycie jest idealne, wręcz wzorowe. Można by było poprzestać na jednej warstwie ja dołożyłam drugą bo lubię gdy na zdjęciach kolor wygląda nieskazitelnie.

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy odcień wyszedł przez dodatnie nutki szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny! Taki nieoczywisty^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swoich pazurkach nie lubię takich kolorków ale u Ciebie naprawdę świetnie się prezentuje ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten kolor na paznokciach. Jest miłość od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się w tym kolorze zakochałam, od razu kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger