Lakier hybrydowy Semilac 162 Creamy Cookie

To jest aktualnie mój ulubiony kolor, odpowiada mi w 100% jego odcień. Mogła bym go nosić do końca życia i zawsze była bym szczęśliwa patrząc na takie paznokcie. Nawet nie jestem w stanie racjonalnie zrecenzować tego koloru, bo on jest dla nie tak idealny że cała reszta mogła by przestać istnieć ;-) I pewnie powiedziała bym wam że macie natychmiast go zamawiać, ale nie chce żeby został wykupiony. 

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Semilac 162 Creamy Cookie [link do sklepu] na stronie producenta jest opisywany jako ciepłe ecru. Jak dla mnie to coś pomiędzy Biscuit, a Frappe dużo bardziej rozbielony. Mam go w tej chwili na paznokciach u dłoni i stóp więc jak widać bardzo się podoba.

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Żeby nie było tak słodko i pęknie, jego krycie jest złe. Nie spodziewałam się tego i nie zrobiłam białej bazy, po nałożeniu 3 warstw było nadal widać nierówne krycie, dołożyłam 4 i zaczęłam robić zdjęcia jednak po przerzuceniu ich na komputer znowu na paznokciach było widać nierówne krycie i prześwity, skończyło się na 5 warstwach do zdjęć. Na prawej ręce zrobiłam 3 warstwy i tylko niektóre paznokcie poprawiłam 4 cienką warstwą, rano przy dobrym oświetleniu było widać nierówne krycie na paznokciach prawej reki. 

Teraz wiem że bez białej bazy się za ten kolor nie zabieram, nawet jeden źle pomalowany paznokieć może zniszczyć mi dzień ;-)

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

Reasumując jest to zjawiskowy kolor, jak dla mnie coś cudownego. Będę go używać, mimo problemów z kryciem. Zachęcam was do zakupu, ale bądźcie świadome, że on działa tak jak wszystkie jasne kolory od Semilac. Pytanie czy macie chęć i cierpliwość do aplikacji takich kolorów. 

Semilac My Story 171 Porto Marine 162 Creamy Cookie 165 Boyfriend Jeans 155 Ivory Cream nowa kolekcja 2016 jesień premiera hybrydy lakiery blog opinia nowość

9 komentarzy:

  1. Faktycznie przepiękny kolor! Mój błękit Surfer Wave ma cudowne krycie, byłam w szoku, że tak dobre. Szkoda, że ten zawodzi pod tym względem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny kolor!
    Koniecznie muszę go mieć w swojej kolekcji :)
    Słabe krycie przeżyję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda na paznokciach :) Ja jestem fanką takich delikatnych kolorków :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczny i bardzo ładnie na Twoich dłoniach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kolor cudowny! Idealny jasny nude <3 ale to krycie to masakra, szkoda strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor i bardzo mi się podoba. Szkoda, że krycie nie powala, ale ja mam tak samo - jak jakiś odcień mi się podoba to przymykam na to oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolor, taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor piękny, ale zabawa z 5 warstwami to już nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No wystarczy biala baza i ju. Kolor przewspanialy. Kupuje go i robie zdobienia na nim polecam zdobienie vlogerki maxineczki z tym ze wlasnie kolorem i rozami z efektem chromu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger