Płytka z BP którą warto kupić Semilac

W tym tygodniu wróciłam do płytki BORN PRETTY BP77 [link do sklepu] mam wrażenie że daje nieskończone możliwości zdobień, mam zamiar wypróbować ją z matowym topem i jeżeli zdobienie wyjdzie przyzwoicie to z pewnością pokażę Wam zdjęcia. Płytka aktualnie kosztuje około 4zł jeżeli chciały byście użyć stempla którego ja używam jego koszt to koło 12zł [link do sklepu].

Semilac 131 Lovely Mickey BP77 stemplowanie na hybrydzie instrukcja jak stemplowac lakier hybrydowy blog porady hola paola paznokcie hybrydowe

Bardzo minimalistyczne zdobienie, do tego stopnia że nie wiem czy można je nazwać zdobieniem. Jest dyskretne więc nadaję się do pracy, uzupełnia klasyczny strój. Za bazę służy mi tu hybryda od Semilac 140 Little Stone [link do sklepu] kolor jest piękny ostatnio używam go bardzo często jest to beżowy z nutką szarości na paznokciach wygląda bardzo elegancko i pasuje do większości strojów. 

Semilac 131 Lovely Mickey BP77 stemplowanie na hybrydzie instrukcja jak stemplowac lakier hybrydowy blog porady hola paola paznokcie hybrydowe

Semilac wypuścił nowe kolory, powiem szczerze aż się boje o swój portfel. Na razie nie widziałam kolorów na wzornikach ale wydaje mi się że mogą tam być perełki. Z pewnością wybiorę się do Akademii Semilac w Poznaniu żeby obejrzeć z bliska nowości. Czy Wy będziecie coś kupować z nowej kolekcji?

8 komentarzy:

  1. z pewnością i ja na coś się skusze.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelnie i bardzo fajnie :) Ja mam kilka płytek do stempli ale jeszcze ich nie używałam. Jakiego lakieru używasz do stemplowania na hybrydzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konad Black i ten jest chyba najlepszy http://www.bornprettystore.com/11ml-black-konad-nail-stamping-polish-professional-stamping-polish-p-21442.html

      Usuń
  3. Strasznie mi się little stone podoba, uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy motyw i piękny kolor na pazokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlugo broniłam się przed tą płytka bo po co mi ona? Ale jest tak dużo pięknych zdobień z nią, że przyleciała do mnie wraz z ostatnim zamówieniem z BPS. Czasem miłość nie musi być od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Paulino, bardzo ciekawy manicure :), proste zdobienie ale intryguje. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi nowościami :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz powiedzieć, gdzie kupiłaś naklejki? Świetne są 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger