Geometryczne stemple na hybrydzie Semilac

Geometryczne wzory na paznokciach bardzo mi się podobają, ale ile pracy trzeba włożyć w to żeby wyszły symetrycznie i schludnie wie tylko ten kto próbował je kiedyś wykonać u siebie. Jest wiele metod zrobienia takiego zdobienia, ja użyłam płytki nr BP77 [link do sklepu].

Semilac 131 Lovely Mickey BP77 stemplowanie na hybrydzie instrukcja jak stemplowac lakier hybrydowy blog porady hola paola paznokcie hybrydowe

Nadal mam wrażenie że niektóre paznokcie mogła bym poprawić, ale lepsze jest wrogiem dobrego więc odpuściłam. Za bazę w tym zdobieniu posłużył lakier hybrydowy Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu] były mi potrzebne trzy warstwy żeby uzyskać pełne krycie. Nowością było użycie przeze mnie przezroczystego stempla, zamówiłam go na stronie BornPretty [link do sklepu], jestem zaskoczona jego działaniem, bałam się że nie będzie podnosił wzoru z płytki jak dobrze jak droższe odpowiedniki okazało się że jest równie dobry, a możliwość podejrzenia ułożenia wzoru robi ogromną różnicę. 


Wcześniej publikowałam już instrukcję stemplowania na hybrydzie INSTRUKCJA STEMPLOWANIA NA HYBRYDZIE chciała bym ją uzupełnić o kilka wskazówek:

  • Nie trzeba przemywać paznokci cleanerem przed stemplowaniem, tłusta warstwa dyspersyjna wręcz ułatwia przeniesienie wzoru na paznokieć.
  • Skórki czyszczę dopiero po utwardzeniu topu zabezpiecza to wzór przed przypadkowym rozmazaniem.
Stempel z BP jest bardzo twardy, żeby linie pozostały proste nie możemy rolować go po paznokciu, ja wciskałam gumkę stempla w paznokieć i to przynosi najlepszy efekt. Oczywiście przy hybrydzie aplikacje wzorku możemy powtarzać bez szkody dla koloru bazowego, więc sami możemy opracować technikę która nam odpowiada. Jednak geometryczne wzory lepiej nanosić jednym porządnym wciśnięciem.

Semilac 131 Lovely Mickey BP77 stemplowanie na hybrydzie instrukcja jak stemplowac lakier hybrydowy blog porady hola paola paznokcie hybrydowe

Słabo mi wychodzi odręczne rysowanie, płytki z wzorami bardzo ułatwiają zdobienie. Mam wrażenie że łatwo jest uzyskać efekt wow, przypominam że ja przez ponad rok miałam zestaw do stempli i nie potrafiłam go używać ;-) skoro ja dałam radę to Wy też dacie radę <3

Semilac 131 Lovely Mickey BP77 stemplowanie na hybrydzie instrukcja jak stemplowac lakier hybrydowy blog porady hola paola paznokcie hybrydowe

Ta płytka z wzorami ląduje w moich ulubieńcach, jeżeli jesteśmy w stanie wycentrować ją na paznokciu wygląda zjawiskowo. Aktualnie kosztuje około 4zł [link do sklepu] więc wydaje mi się że warto ją zamówić. Jeżeli wykonywałyście już zdobienie z tą płytka wklejcie mi linki w komentarzach z chęcią zobaczę jakich kolorów użyłyście!!!

5 komentarzy:

  1. Ale śliczne są!
    Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazury, bardzo ładnie wyszedł ten wzór :)
    A przezroczysty stempel to bardzo fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły cudownie! Ja muszę zamówić lepszy stempel bo przezroczysty z Ali który mam jest tak twardy że nie da się wcisnac w niego paznokcia. Trzeba rolowac a jak roluje to wzór z początku tam gdzie zaczęłam rolowac odkleja mi sie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor semilac jest boski <3 a z tymi wzorkami to już w ogóle mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulino, piękny manicure, kolor idealny na lato, które niestety powoli się już kończy :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger