Najlepszy starter do hybryd na rynku!

Swój pierwszy zestaw do hybryd kupiłam w 2014 roku, w tamtym czasie nie było zestawów przygotowanych przez producenta, więc musiałam przestudiować wiele stron żeby wiedzieć co będzie mi potrzebne. Na moje pierwsze zamówienie wydałam dokładnie 324,78 zł, a i tak musiałam później domówić cleaner ;-) Teraz na szczęście można przebierać w ofertach na startery, w takim zestawie jest wszystko czego będziemy potrzebować żeby rozpocząć przygodę z hybrydami. Większość firm oferuję bardzo podobne zestawy, lampa, baza, top, jeden lub dwa kolory i niezbędne płyny, wiadomo to wszystko będzie nam potrzebne na początek ale, na swoim przykładzie mówię Wam że inwestując w tak podstawowy starter bardzo szybko, będziecie musiały domówić kolory lub inne ozdoby bo 1-2 kolory nie dają nam za dużego pola do zabawy.

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

Gdy pierwszy raz zobaczyłam starter z Indigo myślałam że ktoś się pomylił, bo nie ma możliwości żeby to jakiejkolwiek firmie opłacało. Lista produktów które zawiera jest oszałamiająca, za tą cenę zyskujemy zestaw który wystarczy nam na całe miesiące zabawy, dzięki dołączonym efektom ilość kombinacji zdobień które możemy stworzyć jest ogromna. 

W zestawie znajduje się :

1x Lampa Led 9W + zasilacz

GEL POLISH
1x Vitamina C 5 ml 
1x Chick Nude  5ml 
1x Ibiza Chill 5 ml 
1x Protein Base 5ml 
1x Top Crystal 5 ml 
1x Dry Top 5 ml

GEL BRUSH
1x White 5ml

PREPARATY POMOCNICZE
1x Acid Free Primer 5ml 
1x Cleaner 5ml 
1x Cleaner Super Shine 50ml 
1x Lanoline Remover 50ml 
1x Oliwka do skórek Indigolicious

AKCESORIA
2x pilnik mylar halfmoon 100/180 
1x buffer szary prosty 180/220 
1x buffer szary prosty 220/280 
1x zestaw foli do zdejmowania hybryd (50 szt) 
1x zestaw wacików bezpyłowych (250 szt) 
1x zestaw patyczków z drzewa pomarańczowego (10szt)
1x ręczniczek Indigo

EFEKTY
1x Metal Manix Silver 
1x Metal Manix Light Gold
1x Metal Manix Multi Chrome
1x Efekt Syrenki 
1x aplikator*

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

Przy tak imponującej liście produktów wchodzących w skład startera, nie ma sensu się zastanawiać. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie zestaw kolorów dołączonych do startera, nie dość że mamy ich aż trzy, to dodatkowo kolory są śliczne. W przypadku innych dostępnych na rynku starterów mam wrażenie że producenci wrzucają kolor który im się słabo sprzedaje i później jesteśmy skazane na dokupienie kolejnych buteleczek. Tutaj mamy do wyboru trzy kolory w tym jeden z letniej kolekcji Natalii Siwiec Ibiza Chill.

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

O ile możemy uznać że lakiery to miły dodatek, ale przeżyjemy bez nich, to w tym zestawie jest coś czego nie ma nikt inny, EFEKTY <3 i to aż cztery opakowania, pełnowymiarowe Metal Manix które na sezon jesień-zima są idealne i oczywiście nieśmiertelna syrenka. Miałyście okazje już widzieć Metal Manix u mnie i wiecie że nie ma żartów, nie wiem z czego robione są te pyły, ale tam musi być jakaś boska interwencja. 

Cieszy mnie że, na rynku pojawił się zestaw startowy który wychodzi po za klasyczną listę elementów, na pewno pozytywnie się wyróżnia. I dobrze bo dzięki temu my jako klientki dostajemy coś ponad basic, mam nadzieje że reszta firm podłapię ten trend.

[link do sklepu]

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo metal manix

* Spis produktów pochodzi ze strony https://www.indigo-nails.com/pl,a2740,indigo-box-zestaw-hybrydowy.html

9 komentarzy:

  1. ehh, cudowne cudo! Chciałabym taki, ale mam już dużo produktów z tego boxa, więc stwierdziłam, że nie będę inwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, cudo! szkoda, że o tym nie wiedziałam jak swój kupowałam. No ale trudno :) zestaw genialny, no moze lampa trochę słaba, ale na początek starczy :) Myślałaj, że będzie bardzo drogi, ale patrząc na cene a ilość produktów to myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie miała zestawu z Semilaca, to z pewnością kupiłabym ten:)
    Wygląda przepięknie, zawartość cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie pytlek semiflash jest bardzo drogi niestety..

      Usuń
  4. Nie miałam okazji testować lakierów do paznokci marki Indigo, ale za to ostatnio pokochałam ich krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak z trwałością tych lakierów? Nie znałam tej firmy. Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie startowy set mega udany. Ja do tej pory używałam tylko Semilaca i NeoNail jednak jestem chyba jakimś osłem bo mam wielkie problemy ze ściąganiem hybryd. Wkurzyłam się do tego stopnia, że Semilaca ściągam frezarką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na stonie indygo metal manix kosztuje tylko 12 zl! Toz to szal. A ten pylek na semilacu az 25 zl..

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stonie indygo metal manix kosztuje tylko 12 zl! Toz to szal. A ten pylek na semilacu az 25 zl..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger