Elektryzująca Vitamin C od Indigo

Neonowe lakiery mają to do siebie że albo je kochamy albo wręcz przeciwnie... Vitamin C to bardzo elektryzujący kolor, neonowy, dobrze kryjący nawet bez białej bazy, przyciąga spojrzenia. Myślę że na wiosnę lato będzie idealny, bardzo przypomina mi bardziej pomarańczową wersję pink doll więc jeżeli szukacie czegoś w tym odcieniu to rozważcie zakup.


Chciała bym wam przypomnieć o najłatwiejszej technice zdobienia, naklejkach wodnych. Występują w milionach wzorów i są dostępne na allegro za około 1zł. Znakomicie współpracują z lakierami hybrydowymi. I są bajecznie łatwe do zrobienia.

Instrukcja:

1. Zaczynamy od wyboru koloru bazowego u mnie Vitamin C od Indigo [link do sklepu] miałam ochotę na coś wesołego co będzie pasowało do kocich motywów.


2. Dodatkowo na tle zrobiłam białe stemple, z naklejki wodnej wybieramy interesujący nas motyw. U mnie głównie koty.




Naklejki musimy umieścić na chwilę w wodzie, prawie tak jak byśmy robiły tatuaż, taki z gum do żucia ;-)


Gdy naklejki zaczną odchodzić od papierka umieszczamy je na paznokciu, w przypadku hybrydy ułatwieniem jest to że naklejka nie przykleja się błyskawicznie, mamy jeszcze chwilkę na przesunięcie jej do pożądanej pozycji.

3. Dajemy naklejce chwilę na przeschnięcie i nakładamy Top Dry od Indigo. I to koniec :-) Bajecznie proste, dodatkowo naklejki możemy zastosować jako odświeżenie hybrydy, jeżeli po tygodniu uznamy że paznokcie nam się znudziły ale jest za wcześnie aby je zdjąć, możemy przykleić naklejki i pokryć je dodatkową warstwą topu, uzyskamy odświeżony look w 15 minut.



Jak macie coś do popicia to można obejrzeć ten filmik, tylko uwaga bo bardzo słodki.

Film zamieszczony przez użytkownika Cat Lovers Club (@catloversclub)

3 komentarze:

  1. Naklejki wodne to extra sprawa. Sama mam ich pierdylion a paznokci tylko 10 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah.... ja też mam pokaźny zapas i postanowienie nie kupuje nowych zanim nie zużyje tych które już mam

      Usuń
  2. Szalone te Twoje paznokcie :D Muszę się bliżej przyjrzeć stemplom, bo wydają się być super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger