Efekt HOLO Grapefruit Gold Indigo

Efekty na rynku są już od ponad roku, ja przyznam że z dużym dystansem podchodzę do wszystkich ozdób, byłam ostatnią osobą na świecie która kupiła efekt syrenki, ale jak już go zamówiłam to w ilości hurtowej. Po przetarciu szlaku przez efekt syrenki przyszedł czas na HOLO, mam dwa kolory Holo Efekt Grapefruit i klasyczną wersję Efekt Holo, w weekend aplikowałam tą pierwszą i ją będziecie miały okazję zobaczyć na zdjęciach.

jak nakładać efekt holo syrenka kameleon indigo ozdoby hybryda brokat

Jak nakładać pyłek?

Aplikujemy go na warstwę dyspersyjną koloru, u mnie za bazę posłużył beżowy lakier, ale myślę że każdy jasny kolor będzie ok. Próbowałam nałożyć go na odtłuszczony kolor jednak pyłek spadał z paznokcia ;( 

Efekt Holo to hit cenowy za pudełeczko płacimy tylko 7zł, a zawartość jednego opakowania starczy wam na resztę życia, przysięgam tego się nie da zużyć. [link do sklepu

jak nakładać efekt holo syrenka kameleon indigo ozdoby hybryda brokat

Co myślicie o nakładaniu holo na wszystkie paznokcie, czy to aby nie za dużo glamu? ;-) Indigo ostatnio szaleje z nowościami w dziale efektów, planujecie coś kupić z nowości? Jakie już efekty macie w swojej kolekcji? [link do sklepu]

3 komentarze:

  1. Ja tam bym nosiła spokojnie holo na wszystkich paznokciach, nie ma co sobie żałować :D Super ten pyłek wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wszystkie! Dla mmniej odwaznych wszystkie na sylwestra albo jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, SemiFlash od Semilaca czy Metal Manix Multi Chrome z Indigo? testował ktoś może? chodzi mi o pyłek który da "czystszy" efekt lustra :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger