Ratunku! Top niszczy mi efekt!

Tytuł tego wpisu zrozumie tylko ten kto to przeżył. Są ludzie którzy sądzą że technika w przypadku smartfonów idzie szybko do przodu, myślę że powinni oni poczytać o sposobach zdobienia paznokci... Zaczęło się od letniej syrenki, każdy chciał ją mieć aplikacja była banalnie prosta i efekt za każdym razem zjawiskowy. Po syrence przyszło holo też całkiem łatwe i efekt znowu powalał. Teraz rynek podbijają pyłki z serii Metal Manix, efekt który dają na paznokciach jest wręcz kosmiczny. Jeszcze parę lat temu nigdy by mi nie przeszło przez myśl że w domowych warunkach będziemy mogły zrobić sobie paznokcie jak z salonu, za ułamek salonowej ceny.

top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda


Ale nie o tym chciałam wam dziś opowiedzieć, w przypadku produktów z serii Metal Manix jest bardzo prawdopodobne, że przy aplikacji widać na powierzchni paznokci drobinki, które przeszkadzają nam w stworzeniu idealnej tafli efektu. Ma to związek z nawierzchnią na którą aplikujemy pyłek, sama nauczona na syrence i holo żyłam w przekonaniu że aby efekt trzymał się na paznokciu musimy nakładać go na warstwę dyspresyną koloru. Oczywiście ta metoda działa ale, nie osiągniemy tej perfekcyjnej tafli a, po nałożeniu topu efekt może zamienić się w zwykły brokat. 

top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda


Jeżeli masz podobny problem, w czasie aplikacji jest bardzo prawdopodobne że popełniasz ten sam błąd co ja. Pyłki Metal Manix warto nakładać na top który nie posiada warstwy dyspresynej, taki top znajdziemy w ofercie Indigo [link do sklepu]. W zestawie startowym od Indigo dostaniemy dwa topy jeden Removable Crystal Top Coat oraz, ten dedykowany do efektów Dry Top. I to ten drugi całkowicie odmieni rezultat uzyskany przy zastosowaniu Metal Manix. Nawet jeżeli nie chcecie decydować się na zakup lakierów, lubicie tylko efekty od Indigo to musicie rozważyć kupno samego Dry Topu bo on podniesie możliwości pyłków do zupełnie nowego poziomu a, dodatkowo idealnie współpracuje z kolorami z innych firm więc o to nie trzeba się martwić. 

Jak powinna wyglądać aplikacja efektu z użyciem Top Dry?

1. Zaczynamy jak zwykle od delikatnego zmatowienia płytki i przemycia cleanerem.
2. Malujemy paznokcie bazą i dowolnym kolorem. Ja wybrałam biały do Metal Manix Multi Chrome i czarny do Metal Manix Chameleon Butterfly

top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda

3. Na pierwszym paznokciu od lewej zastosuje metodę z nałożeniem pyłku na warstwę dyspresyjną, na drugim na kolor nałożony jest Dry Top i to w niego będziemy wcierać efekt. Taki sam podział jest na wzorniku z kolorem czarnym.

4. Na tak przygotowany wzornik aplikujemy efekty. I ku naszym oczom ukazują się zdumiewające efekty testu które jak to zwykle bywa, nie są widoczne na zdjęciu ;-) Ilość kombinacji ustawień światła i aparatu które przetestowałam aby pokazać wam że różnica jest ogromna, niestety nie wiele dała, musicie to zobaczyć na żywo.

top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda


top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda

5. Na zakończenie położyłam jeszcze raz Top Dry i już wiem że ta opcja daje dużo lepsze efekty.

Na zdjęciu widać brokat zwłaszcza przy Multi Chrome użycie Top Dry jest wręcz niezbędne do uzyskania idealnej tafli, Chameleon również wygląda ładniej na Dry Top ale jest ciemniejszy więc więcej ujdzie nam na sucho przy jego aplikacji ;-) Przy następnych zakupach pamiętajcie o tym topie i od razu proponuje brać większą buteleczkę. 


top niszczy efekt chrome jak uzyskać efekt metalowych paznokci efekt kameleon indigo semilac hybryda
Kwestia ściągania przez piłownie, brzmi bardzo drastycznie wiem, sama unikam bardzo agresywnych produktów do paznokci. Ten Top udało mi się usunąć zupełnie bez problemowo, w sumie to gdybym się zapomniała i użyła go przez przypadek to nawet bym nie wiedziała. Sam top znajduję się kilka dobrych warstw od naszych paznokci więc nie ma szansy ich zniszczyć. Po usunięciu warstwy topu przy pomocy zwykłego pilnika, stosujemy klasyczny kompres z acetonu i całą resztę już znacie. 

Macie jeszcze jakieś rady jak uzyskać jeszcze lepsze efekty przy stosowaniu pyłków? 

11 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że każdy top bez warstwy dyspersyjnej tu zadziała. Wiem, że Semilac też ma jakiś no wipe w ofercie. Ja mam taki z Victoria Vynn i w sumie się sprawdza, dwa tygodnie temu robiłam lustrzane paznokcie z nim i wyszło super :D ale też najpierw sprawdzilam na wzorniku i lustrzany pyłek wtarty w warstwę dyspersyjną wygląda tak sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Za @thecieniu nail art. Miałam no wipa od Semilaca i jestem zadowolona. Nie wiem jak Indigo nie probowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem. Wykonuję mani z użyciem pyłków-kameleonków: Baza Semilac, dwie warstwy czarnego Semilac, dry top, pyłek i dry top. Już na drugi dzień pojawiają się odpryski do czarnego koloru. Miała któraś z Was taki problem? Może pomysł co robię źle? Będę wdzięczna za jakieś sugestie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystkie pyłki u mnie zmniejszają trwałość manicure, jeżeli pierwsze odpryski pojawiają się przy końcówce paznokcia maluje dodatkową warstwę dry top na rogach i oczywiście zawsze zakładam rękawiczki do prac domowych :)

      Usuń
  4. Hej!
    Piszesz o tym, że top niszczy efekt, a ja mam podobny problem... pyłek nakładam na top bez warstwy dyspersyjnej, idealna tafla i jak nałożę n to ten sam top to robią się drobiny :( wiesz jak mi pomóc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez pojawiają sie minimalne drobinki jak na razie nie znam sposobu by je zlikwidować 😢

      Usuń
  5. Ja też mam problem ze ścieraniem się pyłków z paznokci, od wolnego brzegu, na końcówkcach. Baza, kolor, dry top, pyłek, top. I po kilku dniach się ściera. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam problem ze ścieraniem się pyłków z paznokci, od wolnego brzegu, na końcówkcach. Baza, kolor, dry top, pyłek, top. I po kilku dniach się ściera. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny , tak jak piszecie mi również ostatnia warstwa topu psuje efekt chromu . Nakładam Top no wipe, wcieram efekt chromu , jest idealnie, dopóki nie nalożę ostatniej warstwy Topu , próbowałam już zwykły top i Top no wipe, jednak w obu przypadkach zakrywa mi zbyt ten efekt , a właściwie robi się efekt zaparowanego lustra ;p Macie jakieś ciekawe sposoby ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie ten sam problem :( dry top od neonail, cała reszta od indigo. Ktoś coś pomoże? ;)

      Usuń
  8. Widzę że nie tylko ja szukam na to sposobu. To no wipe mam od Neess i tak samo po nałożeniu na wtarty pyłek wychodzi z lustra po prostu srebrny heh Tracę powoli nadzieje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger