Indigo It’s A Girl!

Przez najbliższe kilka tygodni będę walczyć sama ze sobą, wybór koloru z najnowszej kolekcji Indigo to prawdziwe wyzwanie. Mama Style jest pełna prześlicznych kolorów i bardzo ciężko się zdecydować na jeden, w tym tygodniu poszłam w kierunku różu, nie jest to jednak zwykły słodki odcień który mógł by się kojarzyć z nazwą It’s a Girl.

Zaczynam też zauważać pewna prawidłowość w przypadku tej kolekcji, widziałam już przy tworzeniu wzorników ze krycie jest bardzo dobre, ale dopiero aplikacja na paznokciach to prawdziwy test dla koloru. Używałam już 5 odcieni z Mama Style i wszystkie łącznie z jasnym It’s a Girl kryją znakomicie, już 1-2 warstwy zapewniają idealny kolor mam przeczucie że formuła lakierów została ulepszona.




It’s a Girl [klik] to niezwykły odcień dostrzegam w nim nuty szarości, fioletu i różu, kolor zmienia się w zależności od oświetlenia. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw, nie smuży, podczas aplikacji jest jednolity, a konsystencja pozwala na dojechanie do skórek bez ich zalewania. Właśnie te właściwości pozwalają na dobre wyprofilowanie kształtu paznokcia, sama bardzo polubiłam gęstsze konsystencje i teraz głównie po nie sięgam. Ten róż świetnie komponuje się z moja karnacja, ślicznie wyglada na długich paznokciach i będzie idealny do stóp, zdecydowanie trafia do mojego top 3 jeżeli chodzi o róże! Ta kolekcja jest pełna kolorów które uważam za hity, więcej zdjęć można zobaczyć w poprzednim wpisie [klik]



7 komentarzy:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger