Indigo Glam Mom

Cudownie jest móc cieszyć się z nowego koloru paznokciach, mam dość dużo lakierów wiec trafienie na unikatowy odcień jest trudne, gdy zobaczyłam na żywo kolekcje Mama Style [klik] wiedziałam ze jest tam kilka kolorów które koniecznie muszę wypróbować bo nie spotkałam wcześniej takich odcieni lakierów hybrydowych. Miałam ogromny problem z tym który kolor wybrać jako pierwszy do malowania, chciała bym wszystkie jednocześnie :-)
Pewnie znacie ten stan, za mały wybór - problem, za duży wybór - problem.



Glam Mom [klik] według mnie jest hitem tej kolekcji, piękna butelkowa zieleń, bardziej w ciemnym kierunku bez drobinek, z pięknym kremowym wykończeniem. Jeżeli chodzi o krycie to jest GENIALNE do zdjęć aplikowałam dwie warstwy, kolor bardzo jednolicie kryje nie ma problemu ze smugami czy jaśniejszymi plamami. Wiem ze większość z was pewnie nie do końca toleruje zielone paznokcie, mam podobnie ale ten odcień jest idealny, jest ciemny wiec będzie doskonały na zimę. Z pewnością jeżeli się na niego zdecydujecie nie będziecie żałować, mam tez sporo pomysłów na łączenie go z efektami. Pamiętacie Metal Manix? Teraz wyobraźcie sobie złoty metal manix w połączeniu z Glam Mom, idealny zestaw na Andrzejki lub wigilijny wieczór. 

Już dawno nie mówiłam Wam że coś trzeba kupić, ale tutaj wiem że ten kolor Was zachwyci. Jeżeli przedawkowałaś odcienie Nude to musisz spróbować tej zieleni!




12 komentarzy:

  1. Świetny jest ten kolor! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! i piękne paznokcie, moje ostatnio połamały się jak szalone i musiałam je skrócić...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Glam mom" to kolor który kojarzy mi się z macierzyństwem przede wszystkim dlatego, że właśnie w takim kolorze miałam sukienkę na chrzcie córeczki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny jest ten kolor choc odrobinie "trupiasty" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor !! Jednak uchwycić jego naturalny kolor to ciężka sprawa :) Ostatnio zrobiłam ok 100 zdjęć i ani jedno zdjęcie nie oddawało piękna koloru ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak byłam nie przekonana do tego koloru ale jak pomalowalam paznokcie oszalałam na jego punkcie niesamowicie elegancki, sexy i kobiecy na jesień!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger