Semilac Red Carpet

Słyszałam że do czerwonych ust i paznokci trzeba dorosnąć, coś w tym chyba jest bo jako nastolatka zawsze swoje kroki kierowałam do niebieskich kolorów wtedy uważałam że pasują do wszystkiego, teraz... cóż gust z wiekiem bardzo się zmienia. Warto mieć swoją czerwień w kolekcji, jest to niezwykle elegancki kolor i dobrze dobrany będzie ozdobą każdego stroju.

Zawsze podkreślam że wierze w dobieranie kolorów lakierów do naszej karnacji, z uwzględnieniem problematycznych miejsc na dłoniach, są kolory które mimo iż wyglądają ślicznie na wzornikach nie koniecznie sprawdzą się na naszych dłoniach. W moim przypadku takim problematycznym miejscem są okolice skórek, które u mnie mają tendencje do zaczerwienień, żeby zneutralizować optycznie te miejsca wybieram kolory lakierów w neutralnych lub zimnych tonacjach. W dużym skrócie kolory zimne to takie które mają nutki niebieskiego, własnie ten mały dodatek sprawia że kolor bazowy będzie wydawał nam się chłodny.


Z czerwonymi lakierami jest ten problem że one w założeniu są ciepłe i ciężko znaleźć odcień który wyglądał by ładnie na dłoniach, dlatego gdy już taki znajdę pozostaje mu wierna na długie lata. Tak własnie jest w przypadku Red Carpet [klik] piękna, odrobinę neonowa czerwień, może wydawać się bardzo odważna ale do klasycznego stroju sprawdzi się świetnie. Uwielbiam ten kolor w zestawieniu ze złotą biżuterią, jestem straszą sroką jeżeli chodzi o złoto więc może dlatego podobają mi się czerwienie bo ślicznie podkreślają błysk złota.

Semilac Red Carpet [klik] ma konsystencje jak marzenie, bardzo płynna formuła będzie idealna dla dziewczyn które dopiero przechodzą z klasycznych lakierów na te hybrydowe, nie robi grudek nie bombluje co ważne nie marszczy się podczas utwardzania. To co go wyróżnia na tle innych czerwieni to znakomite krycie, jedna warstwa maksymalnie dwie i możemy się cieszyć idealną taflą koloru. Chciała bym żeby wszystkie kolory były tak bezproblemowe w aplikacji.



Gdzie się podział Semilac Red Carpet? Dziewczyny kolor jest przepiękny, niestety mam wrażenie że został wycofany z oferty, dlatego linkuje was do ceneo gdzie jeszcze jest szansa na znalezienie buteleczki z tym kolorem. Nie wiem czy producent zdecydował się na wycofanie go z oferty (miało to miejsce już w przeszłości w przypadku kilku innych kolorów) czy to chwilowy brak magazynowy.

8 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Z czerwienią na paznokciach źle się czuję, ale od czasu do czasu decyduję się na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach, a red carpet mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba dorosnac, trzeba. Dawniej nie pomalowalabym ust czerwona pomadka, teraz taki kolor uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Bardzo ładnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolor w swojej kolekcji i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor :) Bardzo kobiecy .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger