Indigo GlassMe

Zdobienia z wykorzystaniem efektów od Indigo są niezwykle szybkie do wykonania, jednocześnie potrafią odmienić nasze lakiery, dodać zupełnie nowego wykończenia, wiec jeżeli czujesz ze znudziły Ci się kolory z Twojej kolekcji warto zainwestować w jeden z efektów [klik]. Najnowszym produktem jest efekt GlassMe, jest to bardzo mocno zmielony pyłek który tworzy na paznokciach niesamowicie błyszcząca powłokę przypominająca szkło, postanowiłam wykorzystać go w zdobieniu inspirowanym praca jednej z instruktorek z Indigo Ani Leśniewskiej.


Każde moje zdobienie zaczynam od przygotowania skórek przy pomocy frezarki, oraz żelu do rozpuszczania skórek, takie podwójne działanie pozwala bardzo dokładnie pozbyć się niepożądanych elementów, możemy wtedy aplikować lakier bardzo wysoko przez co nasze zdobienie dłużej będzie wyglądać świeżo. Na tak przygotowaną płytkę aplikuje bazę proteinową z Indigo, jestem pewna że to właśnie dzięki niej udało mi się zapuścić paznokcie, gorąco wam ją polecam. W zdobieniu zdecydowałam się na użycie kolorów Martini Bikini oraz See U Later Alligator.



Kolory położyłam na całe paznokcie, posłużą one jako baza do GlassMe, natomiast na serdecznym palcu będę wykonywać zdobienie z użyciem syrenki więc zostawiam go na koniec. Wracając do GlassMe powinno się go aplikować na Dry Top (czyli top bez warstwy dyspresyjnej).


SPOSÓB UŻYCIA: 
  • wykonaj klasyczny manicure hybrydowy, ombre hybrydowe lub pomaluj przedłużone paznokcie jednym z lakierów hybrydowych Indigo; 
  • po utwardzeniu w lampie drugiej warstwy kolorowej hybrydy oraz topu bez dyspersji (np. Dry Top) przez kilka sekund okrężnymi ruchami wcieraj pyłek palcem; 
  • nadmiar GlassMe usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem; 
  • ponownie pokryj paznokieć topem, pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia; 
  • utwardź top w lampie.

Po zabezpieczeniu paznokci topem wróciłam do palca serdecznego na którym miało być zdobienie z użyciem syrenki, w celu jego wykonania pokryłam białym lakierem całość paznokcia i zabezpieczyłam zwykłym topem, na przemytym paznokciu przy pomocy pasków do zdobień zrobiłam szablon do malowania i w jego granicach wykonałam ombre z kolorów Martini Bikini oraz See U Later Alligator, następnie jeszcze mokry lakier posypałam obficie syrenką.


Zależało mi na uzyskaniu efektu cukru więc po usunięciu nadmiaru syrenki oraz paseczków do zdobień utwardzałam całość pod lampą aż 1 minute, żeby mieć pewność że wszystko będzie się dobrze trzymać.




12 komentarzy:

  1. daje na prawdę ładny efekt, skromny i nienachalny. Nie nadążam za ich nowościami, ale to dobrze bo chociaż nudni nie są ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te rozne efekty! Mozna kazdy lakier zamienic w cos zupelnie innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje bardzo ładny efekt ten pyłek :) Ładnie się błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie połyskuje na tym różu pudrowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty Indigo! :) Świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie to wyszło :) czy ta baza proteinowa rozpszucza się w acetonie czy tylko frezarką zejdzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny efekt - już nie mogę się doczekać kiedy wyląduje na moich paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne paznokcie! Bardzo podoba mi się efekt jaki daje "Glass me" :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger