Indigo Crazy In Love

Zanim zacznę, czy tylko ja jak słyszę Crazy In Love to widzę przed oczami idącą Beyonce? Mam nadzieje że są tu jeszcze jakieś sympatyczki tej piosenki. Tym bardziej jak już trafił w moje ręce lakier Indigo Crazy In Love [klik] natychmiast musiałam go użyć. Kolor pochodzi z jesiennej kolekcji z 2016 roku, całą kolekcja jest nadal dostępna na stronie Indigo, a jej kolory są wciąż bardzo aktualne. Właśnie za to bardzo cenie współpracę Natalii Siwiec z Indigo, kolekcje które wypuszczają są niezwykle uniwersalne i ja wracając po roku do kolekcji jesiennej nadal mam ochotę ją nosić na paznokciach. Piękne czerwienie i oszałamiające granaty, niezwykle intensywne i znakomicie kryjące, odsyłam Was do strony [klik]




Indigo Crazy In Love [klik] charakteryzuje się dość ciepłym odcieniem czerwieni, bardzo klasyczny i ponadczasowy, nie sądzę aby kiedykolwiek wyszedł z mody. Jest to zdecydowanie hollywoodzka czerwień, zaraz po aplikacji masz +10 punktów do kobiecości. To jeden z tych bezproblemowych kolorów przy których idealne krycie masz już przy 1-2 warstwach i ku mojemu zaskoczeniu jego konsystencja jest dość płynna tym bardziej pełen szacunek za doskonałe krycie.




Już niedługo premiera nowej kolekcji

Mimo że kolekcja z roku 2016 jest nadal niezwykle aktualna, Indigo szykuję wysyp nowości. Uprzedzam że nie mam żadnych potwierdzonych informacji jedyne co przedstawiam to moje domysły na podstawie tego co przecieka do sieci. Kilka tygodni temu można było zobaczyć na FB Indigo filmiki "behind the scenes" z udziałem Natalii Siwiec, podejrzewam że kolejna kolekcja będzie również z jej udziałem i że już były robione zdjęcia i spoty reklamowe. Natomiast Poznańskie studio Indigo organizuje pokaz zaplanowany na 1 października, więc możliwe że już wtedy pojawią się pierwsze zdjęcia kolorów. Natomiast jeżeli mogła bym sobie czegoś zażyczyć to w najnowszej kolekcji bardzo bym chciała zobaczyć odcienie militarnej zieleni coś ala khaki, brązy i podrasowaną czerń np z drobinkami złota ale nie brokatowymi tylko takimi jakie są np w Gold Nude [klik]. 

A jaki Wy macie pomysł na jesienną kolekcje?

9 komentarzy:

  1. Piękna czerwień ;-) Klasyka pełną parą! Każda z nas powinna mieć w swojej lakierowej kosmetyczce taki kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. każda czerwień jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba oszalałam z miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Był wywiad z Natalią Siwiec, w którym mówiła, że kolekcja będzie złożona głównie z jasnych, pastelowych kolorów, takie nierzucające się w oczy, pasujące mamom. Premiera kolekcji ma być na targach Beauty Forum 23 września.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta czerwień. Bedą nowości bedą podobno około 20 nowych kolorów? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor. Uwielbiam czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger