Indigo Pijama Party

Indigo Pijama Party [klik] to jeden z moich ulubieńców, kolor pochodzi z ostatniej kolekcji Indigo stworzonej we współpracy z Natalią Siwiec. Bardzo delikatny odcień naturalnego różu z nutką beżu, ma wykończenie transparentne wiec możemy aplikować jedna warstwę w celu poprawienia koloru płytki paznokcia, lub do pełnego krycia trzy warstwy (biały podkład nie jest konieczny). Kolor robi cuda dla dłoni, sprawia ze nabierają kobiecego uroku, jednocześnie nie jest nachalny i dobrze sprawdzi się do większości stylizacji.



Postanowiłam dodać subtelne zdobienie z wykorzystaniem żelu Sugar Effect [klik]. Ten żel charakteryzuje się doskonałym kryciem nawet jeżeli aplikujemy go na ciemnej powierzchni jesteśmy w stanie uzyskać idealnie biały kolor, sprawdzi się świetnie do frencza lub babyboomer, a w połączeniu z precyzyjnym pędzelkiem do zdobień [klik] możemy malować precyzyjne ornamenty lub ramki. Wiem że część z Was może się obawiać produktów typu żel, jednak ja już kilkukrotnie stosowałam Sugar Effect zarówno na cała powierzchnie paznokcia jak i w formie wzorów i zawsze bezproblemowo dał się usunąć po kompresie acetonowym, pamiętajcie ze nasza bazą jest hybryda i jest ona bezpieczna dla paznokcia.



Już w Październiku w Poznaniu odbędzie się pokaz jesiennej kolekcji Indigo, przyznam że nie mogę się doczekać i liczę że uda mi się spotkać z dziewczynami które również zajmują się paznokciami. Bardzo się cieszę na nowy sezon i mam nadzieje ze będzie dużo czerwieni :-)


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie neutralne odcienie :) idealne na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedę także w Poznaniu :)) Ładny ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się pochwaliłam że będę a okazało się że jestem na liście rezerwowej

      Usuń
  3. Ale śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz przepiękne te paznokcie, kształt, kolor wzór, a teraz w ogóle pasują pod kolor różowego paska blogowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 To dla mnie nowy kształt ale okazał się bardzo wygodny

      Usuń
  5. bardzo ladny efekt ale sama wole bardziej zywe kolory na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci z takim kształtem pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wzorki na serdecznym paznokciu są bardzo fajne! Wygląda to delikatnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor!A zdobienie podbiło moje serce!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger