Rozdanie | Wygraj zestaw SEMILAC

Blogowanie zajmuje sporą część mojego wolnego czasu, zawsze mam zarezerwowane parę godzin w weekend na przygotowanie materiałów, w tygodniu walczę z czasem by zrobić choć kilka zdjęć z dobrym światłem dziennym. Często dzieje się to kosztem relacji z innymi, bo nie mogę sobie pozwolić na całonocne wyjścia czy spanie do godziny 8:00, jednocześnie robię coś co uwielbiam i co daje mi ogromną satysfakcje, czuje też że warto to robić, każdy komentarz z waszej strony ma dla mnie ogromną wartość a każde kliknięte serduszko czy like sprawia dużo radości.


Piszę o paznokciach i chciała bym żeby każda z nas zawsze mogła patrzeć na swoje dłonie z dumą, zdecydowałam że w pierwszym rozdaniu chciała bym podarować własnie zestaw do samodzielnego zdobienia paznokci metodą hybrydową. W skład zestawu wchodzą:

  • Semilac Base 7ml,
  • Semilac Mini 3 ml (022 Mint, 130 Sleeping Beauty, 032 Biscuit, 068 Delicate Red, 079 Dark Green),
  • Semilac Top 7ml,
  • Waciki bezpyłowe 250 szt,
  • Semilac Acetone 50 ml,
  • Semilac Nail Cleaner 50 ml,
  • Semilac Striper,
  • 2 drewniane pilniki, 
  • blok polerski,
  • lampę Semilac UV LED 9W.


Myślę że nawet dziewczyny które posiadają już swoje zestawy mogą być zadowolone z takiego prezentu, co trzeba zrobić żeby go wygrać? [klik]
  • zrepostuj to zdjęcie na swoim profilu* 
  • oznacz je przy użyciu hashtagu #konkursholapaola
  • oznacz mnie na zdjęciu (@_hola.paola_) 
Konkurs trwa do 04.10. Zwycięzcę wybiorę w ciągu trzech dni od zakończenia zabawy. 
Powodzenia! *konkurs skierowany jest tylko do obserwatorów mojego profilu na Instagramie, więc jeśli jeszcze mnie nie śledzisz, zachęcam do obserwacji


Dziewczyny chciała bym Wam bardzo podziękować za każde serduszko które od Was dostałam! W ramach podziękowań przygotowałam dla Was małe rozdanie, do wygrania jest zestaw startowy #semilac Effective 💅🏻🎉 Co trzeba zrobić, żeby wygrać? •zrepostuj to zdjęcie na swoim profilu • oznacz je przy użyciu hashtagu #konkursholapaola • oznacz mnie na zdjęciu (@_hola.paola_)  Konkurs trwa do 04.10. Zwycięzcę wybiorę w ciągu trzech dni od zakończenia zabawy.  Powodzenia! *konkurs skierowany jest tylko do obserwatorów mojego profilu, więc jeśli jeszcze mnie nie śledzisz, zachęcam do obserwacji 🥂 #paznokcie #paznokciehybrydowe #hybrydy #nails #nailswag #indigo #nail #cute #manicure #lakierhybrydowy #lakier #semilac  #rozdanie #konkurs #giveaway  #polskadziewczyna #polishgirl #nailstagram #nailsoftheday
Post udostępniony przez hola paola (@_hola.paola_)



4 komentarze:

  1. Hybryd nie używam, więc udziału nie wezmę. Ale życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wezmę udział, bo przy małym dziecku nie mogę używać normalnych lakierów, bo za bardzo śmierdzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tez chetnie wezme udzial, kocham hybrydy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji testowania hybryd Semilac. Słyszałam o nich dużo dobrego więc chętnie biore udział w konkursie. Co prawda nigdy jeszcze nie udało mi się wygrać ale może tym razem uśmiechnie sie do mnie szczescie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger