Indigo Mama Style by Natalia Siwiec

Indigo po raz kolejny zdecydowało się na współpracę z Natalia i przyznaje ze bardzo mnie to cieszy, nie wiem jak duży jest jej udział w wyborze kolorów ale moim zdaniem te kolekcje są śliczne i przez najbliższe tygodnie będę Was zasypywać zdjęciami najnowszych lakierów z kolekcji Mama Syle. Gdy na FB Indigo pojawiły się pierwsze zdjęcia od razu zwróciłam uwagę na ciemniejsze odcienie które stanowią 1/3 kolekcji, reszta to kolory cieliste i różowe, niestety na zdjęciach wyglądają prawie identycznie wiec jeżeli będziecie miały okazje obejrzeć je na żywo konieczne się im przyjrzyjcie.


Kolejny raz lakiery dostały urocze pełne humoru nazwy, nie wiem jak Wy dziewczyny, ale ja uwielbiam gdy lakiery maja unikatowe nazwy, do tej pory pamietam kolekcje klasycznych lakierów nazwanych hasłami związanymi z Poznaniem. (Ktoś pamięta która to firma wypuściła Poznańska kolekcje?) w Mama style oczarowały mnie Pompolina, Call me Angelina, Mini Bambini, Nudella ❤️ , Mama No Drama. Dla samych nazw muszę mieć te kolory, wyobrażacie sobie  gdy ktoś pyta was o kolor na paznokciach a my z pełna powaga odpowiadamy Pompolina... 

Przejdźmy do rzeczy, ostatnio bardzo mnie ciągnie do ciemnych kolorów w tej kolekcji znalazłam kilka perełek, na szczególna uwagę zasługują Glam Mom, Call me Angelina oraz Where is Umberella



Kolory które przykuły moją uwagę jako pierwsze to o dziwo dwa transparentne odcienie. Liczę że uda mi się nimi uzyskać bardzo naturalny look chodzi mi o efekt paznokci z odżywką coś ala Eveline.



Oszalałam na punkcie różowości z tej kolekcji, jasne róże mają niesamowite szaro/kamienne pod tony które nadają im niesamowity urok, zupełnie nie kojarzą się ze słodko dziecięcym różem.



Najtrudniej na zdjęciach jest mi pokazać nudy które są bardzo zbliżone kolorystycznie i mimo dobrego oświetlenia zlewają się w jedno. Przy zakupie warto zobaczyć wzornik bo różnice są bardzo dyskretne.



Bardzo się cieszę na możliwość zabawy z tymi kolorami, myślę że będą idealne na cały rok, nie tylko jesień. Po malowaniu wzornika mam wrażenie że firma poprawiła krycie jasnych kolorów, na wzorniku są dwie warstwy w przypadku wszystkich kolorów, a wzornik jest bezbarwny więc jak dla mnie to świetny wynik.

Który z kolorów podoba się Wam? Macie w planach zakup lakierów z tej kolekcji?



Mój wzornik odpowiada kolorom ze z profilu Indigo na FB [klik] poniżej, kolory są ustawione w tej samej kolejności.


13 komentarzy:

  1. Ślicznie kolorki :) Mi się najbardziej podoba Girl gang, marzipane nude i porcelain doll :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwy poznańskie - wiadomo, że Colour Alike :D
    Nudella to ekstra nazwa! :D
    Najbardziej podoba mi się jeśli chodzi o kolor - Mamarazzi i Glam Mom. Oraz szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro przedstawicielka przychodzi z nowościami, fajnie, że zdążyłam zobaczyć post, mam już jakiś zarys co kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, a nazwy rzeczywiście bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dwie fuksjo-róże powalają na kolana, co za cuda! w ogóle cała kolekcja bardzo udana, aż chce się malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory, szczególnie 6 pierwszych od lewej z ostatniego zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger