Pixel Effect w wersjach neonowych

Pixel Effect to niesamowite brokatowe pyłki, zamknięte w słoiczkach, bardzo łatwe w aplikacji i nadają się zarówno do lakierów hybrydowych jak i tych klasycznych. Kilka miesięcy temu na rynku pojawił się kopciuszek i właśnie on był pierwszym pyłkiem o wykończeniu typu pixel, zrobiło się niezłe zamieszanie wokół tego efektu, pamiętam targi kosmetyczne w Poznaniu tam wszyscy przede mną  i za mną w kolejce chcieli kupić kopciuszka :-) nie dziwie się ceny w przypadku tej kolekcji są bardzo atrakcyjne, a efekt końcowy zachwyca. Producent poszedł za ciosem i wyszły kolejne wersje kolorystyczne, pisałam o nich. [klik do wpisu o poprzednich kolorach]



Teraz na rynek zostały wprowadzone wersje neonowe, na żywo nie mogłam od nich oderwać wzroku, wyglądają wręcz hipnotyzująco. Bardzo mnie cieszy że producent utrzymuje cenę poniżej 10zł to sprawia że bardziej opłaca nam się kupić oryginał u polskiego dostawcy niż zamawiać imitacje z chin. Mam swoich dwóch faworytów jeżeli chodzi o Pixel Effect Neon dla mnie pozycją must have jest Pixel Effect Neon Lila [klik] oraz Pixel Effect Neon Pink [klik] reszta kolorów jest śliczna ale ja nie używam takich kolorów na co dzień.


Parametry ;-)

Pixel Effect to większe kawałki brokatu, podczas aplikacji mogą nam przylepić się do lakieru różnymi stronami, po wtarciu w paznokieć wszystkie leżą tworząc mieniącą się tafle. Jeżeli chciały byśmy porównać je do słynnej Syrenki, to Syrenka jest pyłkiem a Pixel Effect to zdecydowanie brokat. 

Aplikacja

W zależności od tego jaki efekt chcemy osiągnąć:

  • Efekt Szronu
    wykonaj klasyczny manicure hybrydowy, ombre hybrydowe lub pomaluj przedłużone paznokcie jednym z lakierów hybrydowych Indigo; po nałożeniu drugiej warstwy koloru, posyp całego pazurka lub wybraną część zdobienia Pixelem (dwa razy, by drobinki idealnie pokryły kolor), a następnie utwardź w lampie; nadmiar drobinek usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem.
  • Na Gładko
    wykonaj klasyczny manicure hybrydowy, ombre hybrydowe lub pomaluj przedłużone paznokcie jednym z lakierów hybrydowych Indigo; po utwardzeniu w lampie drugiej warstwy kolorowej hybrydy wetrzyj Pixel w warstwę dyspersyjną; nadmiar drobinek usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem; nałóż na paznokieć jeden z topów hybrydowych Indigo, np. Dry Top Super Shine, pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia; utwardź top w lampie.
Opis pochodzi ze strony Indigo, ja osobiście próbowałam tylko wersji na gładko, ale mam pomysł na efekt szronu więc pewnie w najbliższych dniach pojawią się zdjęcia.



Efekty są genialnym pomysłem na prezent dla siostry, mamy lub koleżanki. W tym roku planuje zrobić małe paczuszki i obdarować panie z mojego otoczenia mieniącymi się ozdobami na święta, akcje planuje już teraz bo wiem że im bliżej grudnia tym mniej czasu w ciągu dnia :-( a ostatnio w powietrzu już czuć jesień, mam wrażenie że w tym roku lata nie było... Cieszę się że chociaż pixel effect wnoszą do mojego życia trochę światła, jednak neony zawsze są optymistycznym dodatkiem do każdego stroju.


5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych nowych pixelach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mieszkasz, że przegapiłaś palę ponad 30 stopniowego upału ;)
    Chętnie zobaczyłabym jakiś mani ze wzorem wykorzystujący pe pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokat jak brokat ;-D Fajnie, że znów wraca do łask ;-) Ładne mają kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. na wzorniku pyłki wyglądają ciekawie, ciekawe jak na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyłki super szczególnie teraz na lato :) Mnie najbardziej podoba się efekt szronu na paznokciach :)
    Uwielbiam Twoje wpisy i często tu wpadam :D
    Zapraszam również do mnie www.eterycznepaznockie.blogspot.com, dopiero zaczynam swoją przygodę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger