Baby boomer | Instrukcja

Baby boomer można opisać jako zblendowany french manicure, jednak kiedy klasyczny french ma już swoje najlepsze lata za sobą, dziewczyny pokochały boomera i od kilkunastu miesięcy króluje w sieci jako idealne zdobienie na śluby, do letnich stylizacji czy po prostu na co dzień. Przyznam że trochę minęło zanim dałam się uwieść temu zdobieniu, wydawało mi się bardzo pracochłonne i raczej skierowane do paznokci żelowych lub akrylowych które są dłuższe przez co efekt przejścia kolorów jest lepiej widoczny.

Baby boomer Indigo Sugar Effect hola paola blog instrukcja krok po kroku koko loko french manicure


W ostatnich tygodniach pracuje nad zmianą kształtu moich paznokci, jest to ciągły proces jednak doszłam do długości która już jest akceptowalna do wykonania Baby boomer :-) to moje pierwsze podejście do blendowania kolorów w poziomie więc jeszcze trochę minie zanim wypracuje sobie technikę która sprawdza się w moim przypadku. Podam wam teraz przepis na całkiem przyzwoite wykonanie boomera przy minimalizowaniu kosztów zakupu dodatkowych gadżetów.

Lista potrzebnych produktów:


  • Protein Base Removable [klik]
  • Koko Loko Gel Polish [klik]
  • Żel Sugar Effect - doskonała biel [klik]
  • Removable Crystal Top Coat [klik]



Jeżeli dopiero zaczynasz z hybrydami, nie masz lampy i niezbędnych płynów zachęcam do zakupu zestawu startowego wyjdzie znacznie taniej niż zakup wszystkich części osobno. [klik]

Do zestawu startowego wystarczy dokupić  Żel Sugar Effect - doskonała biel [klik] i możemy działać J


Baby boomer Indigo Sugar Effect hola paola blog instrukcja krok po kroku koko loko french manicure


  1. Zaczynamy od przygotowania skórek i opiłowania paznokci do pożądanego kształtu.
  2. Ja zawsze pomijam krok matowienia płytki paznokcia, przemywam je tylko cleanerem i na taki paznokieć aplikuje bazę. Oczywiście jeżeli masz ochotę zmatowić jak najbardziej możesz to zrobić.
  3. Bazę Proteinową aplikuje cienką warstwą i przed utwardzeniem przez około 10-15 sekund pozwalam jej się ułożyć na paznokciu, to świetnie wyrównuje wszelkie górki i dołki w paznokciu.  *przed aplikacją koloru przemywam bazę ceanerem, usunięcie warstwy dyspresyjnej nie wpływa w żaden sposób na trwałość manicure za to ułatwia dojechanie do skórek bez ich zalewania.
  4. Kolor Koko Loko [klik] aplikuje na cały paznokieć 2 razy i utwardzam, nie przejmuje się na tym etapie ewentualnymi prześwitami, później wszystko się wyrówna.
  5. Na tak przygotowany paznokieć nakładam od skórek do dołu kolor Koko loko powinien zając około 3/4 całości, na pozostałe 1/4 czyli sama końcówkę aplikuje Żel Sugar Effect [klik] (nie przesadzajcie z ilością produktu im mniej tym lepiej) 
  6. Kolory mieszam na paznokciu delikatnymi uderzeniami palca przeciwnej ręki, staram się przesuwać w górę kolor biały ale nie przekraczam połowy paznokcia, jeżeli jestem zadowolona z efektu utwardzam go pod lampą jeżeli coś mi nie odpowiada zmywam i zaczynam od początku. Całą procedurę powtarzam 3 razy, po każdym razie utwardzam aż do osiągnięcia zadowalającego mnie rezultatu.
  7. Palec bez problemu wyczyścisz cleanerem, czyściłam też skórki pomiędzy blendowaniem. W wyniku mieszania kolorów powstało sporo nierówności ale na szczęście bez problemu wyrównała je warstwa topu :-)
W baby boomer możemy dowolnie dobierać kolory, ten klasyczny to raczej beże i róże ale nie przejmujcie się zbytnio zasadami, tak jak w przypadku french manicure same możemy tworzyć swoje połączenia kolorów, łączyć z efektem syrenki lub cyrkoniami. 


Powiem wam że jestem szalenie zadowolona z rezultatu, już dawno tyle osób nie pytało mnie o paznokcie, sama też co chwile na nie zerkam. Trzeba przyznać że baby boomer to prawdziwy hit cieszę się że w końcu go wykonałam i obiecuje sobie że raz w miesiącu będę starała się wykonać zupełnie nowe dla mnie zdobienie może przekonam się też do innych trendów.

Baby boomer Indigo Sugar Effect hola paola blog instrukcja krok po kroku koko loko french manicure

8 komentarzy:

  1. super efekt,ja próbowałam dopiero raz i średnio mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie robiłam sama ale to zdobienie bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam siostrze na ślub i był piękny :) Uwielbiam babyboomer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baby boomer to decydowanie hit tego roku :) Sama jeszcze nie miałam, ale się pomału przymierzam - cały wzornik już "zapróbowałam". Juto będę robić kuzynce męża na jej ślub ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie to ostatnio bardzo modne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdobienie ostatnio jest wszedzie, wcale sie nie dziwie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podpowiesz o co dokładniej chodzi w twojej metodzie? :) dotykasz opuszkami palca?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger