Paznokcie na pierwszy dzień szkoły

Pierwsza uwagę do dzienniczka dostałam za pomalowane paznokcie, byłam w piątej klasie podstawówki, paznokcie miałam pomalowane na super neonowy kolor z firmy Bell. Od tego czasu malowałam paznokcie już tylko bezbarwnym lakierem aż do czasu gimnazjum, wtedy odkryłam frencz i przez następne 4-5 lat malowałam paznokcie tylko w taki sposób, czasami dodawałam brokatową linie. To były czasy w których przedawkowałam frencz i teraz unikam go jak ognia, czasy szkoły spędziłam w małym mieście gdzie nie było mowy o porządnym sklepie i nikt wtedy nie robił zakupów przez internet, lakiery Bell to był dla mnie szczyt możliwości. Teraz dziewczyny maja dostęp do najróżniejszych produktów, dzięki internetowi każda firma jest na wyciągnięcie ręki, jeżeli tylko mamy środki możemy zdobyć wszystko bez wychodzenia z domu. Niestety często środki mamy ograniczone, jednak jeżeli już zdecydowałyście się wejść w system lakierów hybrydowych gorąco zachęcam was do inwestowania w kolory które są uniwersalne im bardziej ekstrawagancki kolor nosimy na paznokciach tym bardziej ryzykujemy ze nie będzie pasował do okoliczności, szkoła jest w tym przypadku wręcz wybitna i teraz zgadzam się z nauczycielka która wpisała mi uwagę za neonowe paznokcie, niektóre kolory powinny być zarezerwowane na wakacje.

hola paola blog paznokcie hybrydowe blog o paznokciach jak malować paznokcie kolory lakierów indigo nails miami 2017 natalia siwiec

Ale wracając do rzeczy, za mój cel uważam stworzenie idealnej 5 lakierów, tylko pięć kolorów które starcza mi na cały rok. Uniwersalny zestaw który pasuje do mojego stylu, moich ubrań i mojej pracy, co jakiś czas trafiam na kolor który zasługuje na bycie częścią mojego top 5, daje sobie trochę czasu zanim podejmę decyzje o przyjęciu do tego grona nowego produktu i chciała bym przedstawić nominacje do tego zaszczytnego grona. Kolor który jest idealny do szkoły i na uczelnie, elegancki i dziewczęcy. 

hola paola blog paznokcie hybrydowe blog o paznokciach jak malować paznokcie kolory lakierów indigo nails miami 2017 natalia siwiec


Miami Nude [klik] na rynek został wprowadzony w tym roku, jest częścią kolekcji stworzonej we współpracy firmy Indigo z Natalia Siwiec, w kolekcji znajduje się aż piętnaście lakierów z czego zdecydowana większość to kolory unikatowe które ciężko jest porównać do produktów które juz są na rynku, jeżeli będziecie miały okazje zobaczyć wzorniki to przyjrzyjcie się kolekcji Miami 2017. Natomiast kolor Miami Nude to mój hit, był pierwszym kolorem którego użyłam i regularnie do niego wracam, myśle ze to za sprawa niesamowitego odcienia Nude w zimnej tonacji, ma domieszkę szarości dzięki czemu bardzo ładnie komponuje się z odcieniem mojej skóry która ma tendencje do zaczerwienień w okolicy skórek, kolory zimne łagodzą optyczne zaognione miejsca przez co cała dłoń wyglada ładniej. Jak na tak jasny kolor ma zachwycające krycie, już dwie warstwy wystarczyły do osiągnięcia bardzo ładnej tafli koloru, coraz bardziej doceniam tez jego konsystencje która pozwala na precyzyjna aplikacje tuż przy samych skórkach bez przypadkowego ich zalewania.

hola paola blog paznokcie hybrydowe blog o paznokciach jak malować paznokcie kolory lakierów indigo nails miami 2017 natalia siwiec

hola paola blog paznokcie hybrydowe blog o paznokciach jak malować paznokcie kolory lakierów indigo nails miami 2017 natalia siwiec

Przy wyborze idealnego koloru Nude zachęcam was do przykładania wzorników do dłoni, sprawdźcie jak kolor komponuje się z wasza karnacja, na moim przykładzie mogę powiedzieć ze wszystkie ciepłe odcienie podkreślają mankamenty moich dłoni, wiec używając ich zawsze dodaje zdobienia żeby złagodzić ogólny odbiór. Manicure zawsze traktuje jako ozdobę całej ręki dlatego patrzę na całość nie tylko kolor lakieru.

hola paola blog paznokcie hybrydowe blog o paznokciach jak malować paznokcie kolory lakierów indigo nails miami 2017 natalia siwiec

7 komentarzy:

  1. Bardzo go lubie, z reszta jak wszystkie lakiery Indigo i Natalii

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne paznokcie.kolor fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. W podstawówce nie malowałam paznokci, zaczęłam w gimnazjum, ale szybko przestałam. W liceum za to nikt nie zwracał uwagi na paznokcie, więc zaczęłam szaleć i... tak zostało :D Jednak nude jest dobrym kolorem, jeśli nie możemy poszaleć, czy to w pracy, czy w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie maluję od czasów gimnazjum - już nawet nie pamiętam od czego to się zaczęło. Na początku przeważnie jakieś delikatne kolory - a w technikum to już poleciałam we wszystkie możliwe kolory i tak już mi zostało ;-) Kolor, który proponujesz jest ładny - ale sama osobiście noszę takie bardzo rzadko (np. aktualnie taki mam na paznokciach)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny kolor, uwielbiam nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że dobranie idealnego nudziaka do swojej karnacji nie jest proste. Ten Twój wygląda b. ładnie i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger