Indigo Efekt Holo - Nowe wersje kolorystyczne!

Przyznaje się bez bicia, poszalałam na black friday. Cieżko było nie ulec, promocje w tym roku dopisały, Indigo zaoferowało darmową przesyłkę bez kwoty minimalnej, domówiłam więc kilka brakujących drobiazgów. Myślę że realizacja moich zakupów może potrwać trochę dłużej niż normalnie, pewnie była masa zamówień, więc postaram się cierpliwie czekać. Przypuszczam że przyszły tydzień będzie dla mnie jak gwiazdka, co chwile dostawa.



Dziś natomiast przychodzę do Was z nowościami, zostały wypuszczone nowe wersje kolorystyczne efektu holo. Dla przypomnienia efekt holo tworzy gładką, mieniącą się na wiele kolorów warstwę holograficzną, nie ma tutaj wrażenia jednolitej tafli tak jak w przypadku metal manix. W wersji klasycznej nie było mowy o wykonywaniu szronu, teraz już widziałam że ta opcja jest polecana - sprawdzimy. Nowe kolory są dużo ciemniejsze, planuje aplikować je na zbliżone kolorem lakiery. Chciała bym maksymalnie podkreślić głębię kolorów, zobaczymy czy się uda. Poniżej porady ze strony Indigo

Na produkty z warstwą dyspersyjną:

  1. wykonaj dowolną stylizację hybrydową, żelową lub akrylową;
  2. po utwardzeniu drugiej warstwy koloru wetrzyj pyłek w warstwę dyspersyjną;
  3. nadmiar pyłku usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem;
  4. nałóż na paznokieć jeden z topów hybrydowych Indigo, np. Wet Look, pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia;
  5. utwardź top w lampie.

EFEKT HOLO INDIGO – NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W APLIKACJI:

Podczas pokrywania topem pyłek zaczyna wałkować się lub brudzi top? 
  • Lakier hybrydowy został źle utwardzony, wtarta warstwa pyłku była zbyt gruba lub nadmiar pyłku nie został usunięty szczoteczką.
Efekt nie jest równomierny na całym paznokciu? 
  • Wtarta została zbyt mała ilość pyłku i /lub naruszona została warstwa dyspersyjna.
Efekt ściera się na brzegach? 
  • Wolny brzeg paznokcia został niedokładnie zabezpieczony topem.
Pyłek odchodzi „płatami”? 
  • Jedna z warstw lakieru hybrydowego lub baza były zbyt krótko utwardzane w lampie 



Powstało aż siedem nowości green, blue, indigo, pink, violet, royal gold, copper, brown. Najbardziej mnie ciągnie do najciemniejszych kolorów indigo, fiolet i brąz, będę musiała chyba zrobić losowanie który wyląduje na paznokciach jako pierwszy. 

Efekt Holo Green intensywna głęboka zieleń, pyłek testowałam na kolorze Bonjour Bonne Nuit z jesiennej kolekcji z 2016 roku
Efekt Holo Blue w prześlicznym, chłodnym odcień błękitu z delikatną nutką szarości, jako baza posłużył kolor Magnifique
Efekt Holo Indigo przepiękny kobaltowy odcień, który przyciągnie spojrzenia. Jego urok podkreśla kolor Paris Blue
Efekt Holo Pink słodki, a zarazem bardzo stylowy odcień różu i obłędnie błyszczące multikolorowe drobinki tworzą stylizację paznokci, Mama No Drama idealnie uzupełnia ten kolor
Efekt Holo Violet niezwykły pyłek w przepięknym, głębokim odcień fioletu, który sprawi, że manicure hybrydowy nabierze wyrazistości i spektakularnego blasku, kolor bazowy to mój ukochany Call me Angelina
Efekt Holo Royal Gold rewelacyjny pyłek w przepięknym odcieniu złota, który przywodzi na myśl jesienny spacer w parku wśród ciepłych, zachwycających kolorów natury, aplikowałam go na Self Me
Efekt Holo Copper odcień miedzi kojarzy się z niepowtarzalnym pięknem jesiennych liści, a połyskujące drobinki tworzą obłędną taflę, od której nie można oderwać wzorku, aplikowałam go na Self Me
Efekt Holo Brown przepiękny kolor idealnie wpisuje się w jesienny klimat, a połyskujące w kolorze złota, czerwieni i zieleni drobinki sprawiają, że stylizacja paznokci nabiera niezwykłego wdzięku, aplikowałam go na mr. Black



6 komentarzy:

  1. nie przekonuje mnie ten efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Holo indigo wtarty w dyspersję jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mie to coś nowego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojego holo no name wcierałam na wszystkie możliwe sposoby i efekt był masakryczny. Teraz szukam czegoś idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie lubie takiej struktury paznokcia ;) Choc kolory zachecajace ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger