Szarości na paznokciach

Wszystko co szare świetnie wygląda na zdjęciach, szarość idealnie wpasowuje się w aktualne trendy na instagramie. Mi z szarym kolorem nigdy nie było po drodze, gdy maluje oczy na szaro mam wrażenie że wyglądam na zmęczoną, z ubrań szary mam tylko dres, jeżeli chodzi o szare lakiery jest trochę inaczej, bo szarość jest idealną bazą i pozwala na tworzenie pięknych zestawień kolorystycznych. Ostatnio w mojej kolekcji lakierów pojawiło się dużo odcieni szarości każdy unikatowy, najjaśniejszy odcień to Coconut Milk, pochodzi z najnowszej kolekcji która powstała we współpracy marki Indigo z Natalią Siwiec. Jeżeli używacie mleka kokosowego w kuchni to myślę że znacie ten kolor, biało-szary odcień raczej chłodny, ślicznie optycznie rozjaśnia nasze dłonie.



Odrobinę ciemniejsza, kamienista szarość Blackmail pięknie komponuję się z białym stemplem, prawie jak ciepłe wełniane skarpetki z góralskim wzorem. Jestem zachwycona kryciem, idealna tafla koloru już przy drugiej warstwie, nie pojawiają się żadne smugi podczas aplikacji. Taki kolor sprawdzi się dla dziewczyn które muszą mieć w pracy lub szkole bardziej spokojne paznokcie, można go traktować jak nude.


Teraz mój ulubieniec lakier o niesamowitej nazwie Diabolos, jest to ciemny grafit, momentami wygląda jak czarny ale w pełnym słońcu widać szarawą nutę. Uwielbiam ciemne kolory dlatego ten bardzo przypadł mi do gustu, gdy dodam do niego cyrkonie nie jestem w stanie oderwać oczu.


Szarości oczywiście jest dużo więcej, ale to moja ulubiona trójka, dobrze jest mieć wybór zwłaszcza jeżeli jakiś kolor jest naszym ulubieńcem. kiedyś miałam wszystkie odcienie różu, teraz dała bym się pokroić za beże.

3 komentarze:

  1. Podobają mi się szarości niestety na moich dłoniach wyglądają strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarości są świetne, bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Niedawno zaczełam robic hybryde i zastanawiam sie nad jedna kwestia- jak wysmuklić płytke paznokcia? Czy mozna odrobine nie domalowac boki paznokcia ? nie odbbiije to sie na trwałosci hybryd?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger