Miami Nude Indigo

Miami Nude to kolor z najnowszej kolekcji Indigo, który jako pierwszy zaraz po rozpakowaniu przesyłki trafił na moje paznokcie. Cała kolekcja składa się z raczej mocnych i nasyconych kolorów, nie spodziewałam się w niej znaleźć mojego idealnego odcienia nude, już po pierwszym odkręceniu buteleczki wiedziałam. że to może być hit.

lakier hybrydowy blog hola paola lakiery paznokcie hybryda nowa kolekcja nude cielisty beżowy kolor nowość długie paznokcie jak zapuścić miami nude miami 2017 indigo semilac neonail

Posiadam ten kolor w mniejszej buteleczce, ale bardzo żałuje bo to jeden z tych odcieni który może być używany cały rok i nie sądzę aby szybko mi się znudził. Cieszę się że w już za dwa tygodnie w poznaniu będą targi kosmetyczne i będę mogła skorzystać z wielu promocji właśnie na zakup lakierów hybrydowych. Wracając do koloru, Miami Nude potrzebuje trzech warstw do pełnego krycia, może być to uciążliwe, więc jeżeli mamy mało cierpliwości to proponuje zacząć malowanie od białej bazy. Kolor nie posiada żadnych drobinek, znajduje się raczej w zimnej tonacji określiła bym go jako beż z nutą szarości.

lakier hybrydowy blog hola paola lakiery paznokcie hybryda nowa kolekcja nude cielisty beżowy kolor nowość długie paznokcie jak zapuścić miami nude miami 2017 indigo semilac neonail

Myślę że kolor przypadnie do gustu dziewczynom którym podoba się Little Stone, ja połączyła bym go z czarnym wzorem, ale będzie się dobrze sprawdzał jako baza do większości kolorowych zdobień.
Znakomicie uzupełnia kolekcję Miami 2017 jednocześnie sam w sobie ma tyle uroku że mogła bym go nosić bez przerwy.

lakier hybrydowy blog hola paola lakiery paznokcie hybryda nowa kolekcja nude cielisty beżowy kolor nowość długie paznokcie jak zapuścić miami nude miami 2017 indigo semilac neonail

6 komentarzy:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger