Co warto kupić na targach LOOK i beautyVISION

Co roku wybieram się na targi LOOK i beautyVISION, dla mnie to jedno z ciekawszych wydarzeń kosmetycznych w Poznaniu. Kiedyś chodziłam tam głównie żeby zrobić zakupy, teraz w pierwszej kolejności interesuje mnie spotkanie z blogerkami Blog Beauty Dayjest organizowane już piąty raz i z każdym rokiem przygotowane jest coraz lepiej. Przejdźmy do rzeczy, pewnie wyjdę na nudziarę ale moje plany zakupowe w tym roku są bardzo podobne do poprzedniego roku. W pierwszej kolejności kupuje rzeczy potrzebne i uzupełniam zapasy produktów które u mnie idą w ilościach hurtowych np. aceton ;-)


Pielęgnacja

Będę szukać produktów YOPE sp. z o.o. na liście wystawców nie mogę ich znaleźć mimo że rok temu byli, liczę na to że może chociaż jakiś pośredni będzie miał ich asortyment u siebie. YOPE produkuje naturalne mydła w płynie oraz produkty do sprzątania które dość ciężko jest znaleźć w stacjonarnych sklepach.



Kolejnym produktem na liście są pomadki Sylveco dokładnie dwie sztuki ochronna oraz peelingująca, taki zapas starczy mi na cały rok.

Postaram się żeby to było wszystko co zostanie kupione do pielęgnacji, wiem że wolę na świeżo wybrać się do sklepu i kupić to na co mam ochotę niż kupić teraz balsam który przez 6 miesięcy będzie czekał w kolejce.

Kolorówka

Będę intensywnie szukać pędzli Zoeva, mam nadzieje że ktoś będzie je miał w asortymencie, jeżeli nie to trudno nic na siłę. Tak na prawdę potrzebuje tylko pędzelka skośnego do malowania brwi, poprzedni jest już trochę zużyty.



Paznokcie

Tutaj zaczyna się prawdziwa lista, w pierwszej kolejności potrzebuje acetonu i folii do ściągania hybrydy. Potrzebuje też bazy i topu, najchętniej kupiła bym to w ramach promocji 3 za 2 na stoisku Indigo ale powiem wam szczerze że nie wiem czy bazy i topy będą się wliczać w tą akcje. Jeżeli tak to było by super, myślę że zdecyduję się tym razem na duże opakowanie Removable Protein Base, moja poprzednia buteleczka była w wersji mini i jest już na wykończeniu używałam jej od września 2016 więc wydajność jest świetna. Jeżeli okaże się że top i baza nie wilcza się w akcje 3 za 2 to mam już w zapasie listę kolorów które chciała bym kupić w większych opakowaniach. Numerem jeden jest Gold Nude, połączenie różu z złotym brokatem.


Kolejnym kolorem będzie Miami Nude, pochodzi z najnowszej kolekcji ale jest tak doskonały że nie wiem jak ja mogłam bez niego żyć.

I jeszcze jeden kolor do którego bardzo często wracam, również jasny Koko Loko.


Promocja 3 za 2 polega na tym że kupujemy 3 lakiery ale płacimy tylko za dwa, jeden otrzymujemy w formie gratisu. Bardzo rzadko zdarza się taka okazja więc warto się skusić.

Oczywiście to jest idealny moment żeby kupić wszystkie efekty, normalnie musiały byśmy doliczać koszt przesyłki a tu będzie możliwość zakupu produktów bezpośrednio.

1 komentarz:

  1. Ja od trzech lat jeżdżę, ale w tym roku niestety nie będę w stanie dojechać :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger