Nude Powder i Luxury Glow klasyka w stylu MollonPRO

Od kiedy opanowałam stemplowanie, bardzo chętnie wracam do tej techniki zdobienia, możemy szybko wykonać bardzo skomplikowane wzory. Dziś chciałam Wam pokazać jak łatwo wykonać koronki na paznokciach czyli jeden z moich ulubionych motywów.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

Kolorem bazowym w tym przypadku jest piękny nude od MollonPRO lakiery tej firmy charakteryzują się niesamowitą bardzo rzadką konsystencją która umożliwia nam aplikacje naprawdę cieniutkich warstw koloru, jednocześnie zachowując znakomite krycie. Nude Powder od początku był moim faworytem, w jego przypadku do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw ale ostatnia służyła już tylko spotęgowaniu koloru do zdjęcia. Lakier zawiera bardzo maleńkie drobinki złota które widoczne są przy zbliżeniach na zdjęciach, na żywo są raczej mało dostrzegalne. Odcień doskonale będzie pasował do klasycznych stylizacji do biura czy szkoły, sprawdzi się też jako tło do zdobień zwłaszcza geometrycznych <3

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów


Do tego zdobienia użyłam płytki oraz stempla z Born Pretty ostatnio coraz bardziej zaskakują mnie oni jakością, stemple są coraz lepsze, nie ma porównania do tego co zamawiałam u nich jeszcze pare lat temu. Dziś zdecydowałam na użycie płytki do której wracam bardzo często takie wzory są niezwykle uniwersalne, możemy je centrować na górze paznokcia lub na końcówce tworząc wrażenie koronkowego frencha.

Początki nauki tej techniki są dość ciężkie i łatwo jest się poddać, proponuje zainwestować w dobry stempel i wolne popołudnie do ćwiczeń. Jak zwykle polecam wam moje stemple i lakiery:

Polecane stemple:


Błysk na palcu wskazującym i małym to efekt zastosowania pyłku Luxury Glow myślę że złoty odcień idealnie współgra z lakierem bazowym. Pyłek można stosować na dwa sposoby na mokro czyli na warstwę dyspersyjną - daje efekt „syrenki” oraz na sucho po usunięciu warstwy dyspersyjnej – daje efekt „metaliczny”. Występuje w kilku odcieniach jednak złoty zawsze będzie bliski memu sercu :D

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów


Dodatkowo pokażę wam jak ciężkie miałam zadanie w wybraniu koloru do tego zdobienia, kolory z oferty MollonPRO

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

9 komentarzy:

  1. Ale cudowne kolory! A Twój manicure - jak zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie prezentują się obłędnie ! Masz piękny kształt i perfekcyjny manicure:) O Hybrydach nie słyszałam ale koniecznie muszę to nadrobić :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńka!
    Ja podchodziłam do stempli kilkukrotnie ale nic z tego nie wychodziło. Może to faktycznie wina złego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki, kolory mnie zachwycają !

    OdpowiedzUsuń
  5. czym robisz stempelki? bo moje zawsze sie rozmazują jak nakładam warstwę ochronną;(

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie te kolory chodzą mi w tym tygodniu po głowie:) nude i mirror glow. Jutro zabieram się za stylizację :) dla mnie idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger