MollonPRO 2/203 Blue Haze

Wczoraj był blue monday okrzyknięty przez brytyjskiego psychologa najsmutniejszym dniem w roku podobno własnie w trzecim tygodniu nowego roku zaczyna docierać do nas że nie spełniamy postanowień noworocznych. Ja w tym roku chciała bym kupić nowego iPhona, czy to może być postanowienie noworoczne? Jeżeli tak to, nadal mam nadzieje że mi się uda.

Jeżeli chodzi o postanowienia lakierowe chciała bym znaleźć 2-3 kolory bardzo jasne które będą miały znakomite krycie np. dwie warstwy, używałam produktów wielu firm i nadal szukam. Czy idealne krycie jasnych kolorów hybrydowych jest możliwe? Mam poważne wątpliwości, zawsze potrzebne są minimum trzy warstwy, a każdy kolor który wymaga mniej budzi mój zachwyt. Uwielbiam jasne wręcz rozbielone odcienie różu lub, beżu i tego w tym roku szukam.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów


Mam okazję sprawdzić firmę MollonPRO pierwszym kolorem jest Blue Haze śliczny odcień niezapominajek, bardzo przypomina mi kolor 000 z Semilac który nie jest dostępny w regularnej sprzedaży więc jeżeli chciały byście kolor podobny to z będziecie zadowolone z Blue Haze. Jestem bardzo wybredna jeżeli chodzi o formuły lakierów zdecydowanie lepiej pracuje mi się z bardziej wodnistymi hybrydami, warstwy są cieńsze i wydaje mi się że paznokcie wyglądają ładniej. Formuła tego lakieru to ideał, mimo wodnistej konsystencji pełne krycie już przy drugiej warstwie. Nawet na zdjęciach widać że lakier jest bardzo cieniutki prawie jak klasyczny lakier, ja jestem zachwycona.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

Aktualnie firma wprowadziła świetną promocje na zestaw startowy, cena jest bardzo atrakcyjna chyba najlepsza na rynku. MollonPRO zrobił coś co chciała bym zobaczyć u wszystkich producentów, pozwala nam samym wybrać kolory które będą wchodzić w skład zestawu startowego, nic nam się nie zdubluje, nie musimy się męczyć z kolorami które nam nie odpowiadają. To mi się podoba :-) Będę was informować jak sprawdzają się inne kolory z MollonPRO jak na razie odcień Blue Haze postawił poprzeczkę bardzo wysoko.

5 komentarzy:

  1. Błękit <3 Jej cudowny kolor ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę aby wszystkie noworoczne postanowienia się spełniły, chociaż wiem, że nie zawsze bywa to łatwe. Kolor jest obłędny, długo poszukiwałam tego koloru więc chętnie się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam lakierów tej marki, kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten odcień :) Uwielbiam ostatnio błękit na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger