MollonPRO Achillea

Trendy w zdobieniu zmieniają się bardzo szybko i ciężko nam zużyć zapasy błyszczących pyłków lub ozdób. Aktualnie w domu mam tyle brokatowego pyłu że w razie jakiegoś wybuchu wyglądało by to jak gniazdo wróżki. Teraz przepraszam się z cyrkoniami i staram się częściej dodawać je do zdobień, wyglądają wręcz jak biżuteria, dodatkowo potrafią urozmaicić każdy cielisty kolor lakieru.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów


Najpiękniejszymi ozdobami wg mnie są zdecydowanie cyrkonie od swarovskiego na nich naprawdę widać jakość i błysk jest zupełnie inny. Jeżeli chciały byśmy zminimalizować zużycie oryginalnych kryształków swarovskiego możemy zastosować LUXURY GLOW jako bazę będzie robić tło dla krzyształów które będziemy mogły aplikować trochę rzadziej. Jednak wiadomo że z ceną bywa różnie, od czasu do czasu można się skusić na droższe błyskotki ja w większości przypadków kieruje się w stronę trochę tańszych rozwiązań.



Gorąco polecam szukać ofert na cyrkonie mieszane, gdzie mamy w opakowaniu kilka wielkości, kolorów lub kształtów. z mojego doświadczenia widzę że sięgam po takie zestawy znacznie częściej niż po jednolite błyskotki. Do moich ulubionych sklepów zdecydowanie należy bornprettystore cena opakowania w okolicach 1$, jakość jest średnia ale do zaakceptowania.
Kolejnym miejscem w którym warto szukać ozdób jest aliexpress ceny również w okolicach 1$, tylko musicie uważać bo ja weszłam tam w celu pobrania linku i złożyłam zamówienie... to bardzo wciąga. Można też odwiedzić ebay tam robiłam zakupy na początku mojej przygody z paznokciami, teraz mam wrażenie że jest trochę drożej niż na ali.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

Tłem do tego zdobienia jest niesamowity nudziak od MollonPRO kolory cieliste warto dobierać do karnacji, tak jak ze szminkami dla jednych idealny odcień na innych może wyglądać wręcz trupio. Kolor Achillea w moim przypadku wygląda idealnie, jest trochę bardziej różowy niż Frappe co mi odpowiada bo nadaje paznokciom zdrowy naturalny odcień bez przesadnego wtapiania się w palec. Kiedyś na rynku był kolor z essie mademoiselle i on właśnie dawał taki zdrowy wygląd płytki, odcień Achillea jest bardziej kryjący ale daje podobny efekt wypielęgnowanych dłoni.

MollonPRO 2/203 Blue Haze lakier hybrydowy mollon opinie o firmie lakier niebieski dupe semilac 000 zamiennik semilike lakier który nie uczula tani starter jaki starter wybrać do hybrydowych lakierów

Aktualnie firma wprowadziła świetną promocje na zestaw startowy, cena jest bardzo atrakcyjna chyba najlepsza na rynku. MollonPRO zrobił coś co chciała bym zobaczyć u wszystkich producentów, pozwala nam samym wybrać kolory które będą wchodzić w skład zestawu startowego, nic nam się nie zdubluje, nie musimy się męczyć z kolorami które nam nie odpowiadają. To mi się podoba :-)

3 komentarze:

  1. Ciekawy post :) Ja muszę się odważyć sama złożyć zamówienie z ali :) Wcześniej moja koleżanka zamawiała i zawsze się podpięłam pod jej zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pazurki :D ten kolorek mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Alie przepadam. Wejdę tylko coś sprawdzić a zaraz w koszyku jest pełno. Na szczęście podczas kupowania segreguję, co mi jets potrzebne, a co wrzuciłam, bo mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger