Produkty z GlySkinCare

Miałam okazję przetestować produkty z GlySkinCare, dla mnie zupełnie obca marka. Coraz częściej widuję ją w tk maxx więc pewnie dopiero zacznie być popularna w Polsce. U nas GlySkinCare dostępne jest w aptekach, kluczowym składnikiem występującym w tych kosmetykach jest kwas glikolowy, pozyskiwany z trzciny cukrowej. Mam wrażenie że marka specjalizuje się w domowym złuszczaniu martwego naskórka i rozjaśnianiu przebarwień. Widziałam że mają ciekawy trzy stopniowy program do domowej odnowy z kwasem glikolowym.


GlySkinCare Hyaluronic Serum (30 ml)

Stosowałam to serum przed nałożeniem kremu, głęboko nawilża, rano buzia wygląda jak po wizycie w SPA. Można je stosować też bez kremu, ale u mnie dużo lepsze efekty daje aplikacja razem z kremem. Już wcześniej miałam do czynienia z czystym kwasem hialuronowym jednak zdecydowanie wole gotowe produkty typu serum.

GlySkinCare 100% Argan Oil (30 ml)

Dla mnie produkt niezastąpiony do pielęgnacji włosów, wcieram we włosy na noc i rano myje głowę. Nie częściej niż raz w tygodniu, bark mi regularności jeżeli chodzi o stosowanie odżywek za to takie jedno dniowe kuracje pozwalają mi utrzymać włosy w jakiejkolwiek kondycji :D 

GlySkinCare Intense C Serum (30 ml)

Ulubieńcem wśród tej trójki jest Intense C Serum zawiera 7,5% L-Ascorbic Acid - skoncentrowana forma witaminy C, która docierając do najgłębszych warstw skóry zapewnia jej ochronę przed wolnymi rodnikami, zabezpieczając jednocześnie przed szkodliwym działaniem promieniowania UVA i UVB. Intense C Serum stymuluje syntezę kolagenu oraz pomaga zapobiegać przedwczesnym oznakom starzenia się skóry. Nośnikami skoncentrowanej witaminy C w preparacie są QuSome®, cząsteczki które umożliwiają głęboką penetrację kosmetyku w głąb skóry.
  • Efekt anti-aging
  • Stymulacja syntezy kolagenu
  • Ochrona skóry przed wolnymi rodnikami
  • Minimalizuje szkody dokonane przez promieniowanie UVA/UVB
Cenie wygląd opakowań i w tym przypadku jestem bardzo zadowolona, buteleczki z pipetką znakomicie wyglądają zwłaszcza że są tam złote elementy <3


3 komentarze:

  1. Nie znałam tej marki kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej serii, ale sama zdecydowałam się spróbować czegoś innego. Używam serum LIQ CG z kwasem glikolowym i jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger