Trochę przypadkowych nowości AA OIL

Marka której produktów nie używałam już parę lat, przez przypadek, dar dostała się w moje ręce całkiem interesująca porcja nowości z AA

AA OIL ESSENCE Żel do mycia ciała kremowy skóra sucha 250 ml

AA OIL ESSENCE Żel do mycia ciała kremowy skóra sucha 250 ml

Żel jest na razie jedynym z tych produktów który mogłam przetestować i niestety jest bardzo przeciętny. Zapach jest ok ale nie ma efektu wow co do skuteczności to działa :) można się nim umyć 

AA OIL ESSENCE Peeling do ciała nawilżający żelowy skóra sucha 200 ml

Peeling jeszcze nie był używany ale testowałam go na dłoni, wydaje mi się że drobinki są trochę za delikatne jak na moją skórę 

AA OIL ESSENCE Żel do mycia ciała kremowy skóra sucha 250 ml

AA OIL ESSENCE Żel do mycia ciała kremowy skóra sucha 250 ml

A teraz skok do ciekawszych pozycji Oli Infusion bardzo ciekawe składy i z niecierpliwością czekam kiedy będę mogła je wypróbować 

AA Oil Infusion 30+, Olejek do twarzy


AA Oil Infusion 30+, Olejek do twarzy

Niezwykle lekki Olejek pielęgnacyjny do twarzy AA Oil Infusion2 30+ to luksusowa kompozycja drogocennych olejków o działaniu odmładzającym. Są one bogatym źródłem składników odżywczych, witamin, antyoksydantów i mikroelementów. Formuła „100% oil” z olejkami arganowym, marula i avocado, wzbogacona koenzymem Q10, doskonale nawilża i odżywia oraz opóźnia proces starzenia się. Z każdą kroplą skóra odzyskuje witalność i młodość. Dzień po dniu staje się gładsza i pełna blasku.
Niezwykle lekka formuła zapewnia szybkie wchłanianie i przyjemną aplikację. Nie zawiera olejów mineralnych, parafiny, silikonów.

AA Oil Infusion 30+, Olejek do twarzy

AA Oil Infusion 30+, Olejek do twarzy

AA Oil Infusion - Nawilżący krem pod oczy 30+ 15ml

Nawilżający krem pod oczy 30+ AA Oil Infusion. Krem optymalnie nawilża skórę, pobudza komórki do odnowy. Wygładza zmarszczki i linie mimiczne, opóźnia procesy starzenia. Pozostawia skórę w dobrej kondycji, pełną blasku.

AA Oil Infusion - Nawilżący krem pod oczy 30+ 15ml opinie recenzja

6 komentarzy:

  1. Krem pod oczy z tej serii mnie kusi :) I olejek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki ostatnio każda firma wprowadza do asortymentu i nie powiem kuszą :)

      Usuń
  2. Krem pod oczy bym chętnie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już jeden krem pod oczy z AA i był bardzo dobry

      Usuń
  3. Olejki do twarzy niestety nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś maiłam bo mam tłustą cerę ale okazało się że są olejki które działają cuda i nie zapychają

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger