Ostatnie zakupy lakiery, książki, aplikacje

W oczekiwaniu na dwa nowe stemple jeden z BPS [klik do sklepu] oraz MoYou (wspólne zakupy z Trii) postanowiłam zakupić piękny zestaw lakierów właśnie do stemplowania. Niestety nie mogę ich jeszcze używać bo mój jedyny stempel po prostu przestał działać, nic nie pomaga ani ponowne matowienie ani odtłuszczanie przestał podnosić wzór. Od tak sobie... 



Lakiery są bardzo na pigmentowane do tego polskie więc czego chcieć więcej :)
Zestaw można kupić na allegro [link do sklepu] 

W czerwcu kupiłam dwie książki przed jedną chcę was ostrzec a drugą polecić. Pierwsza pozycja to Clark Nancy "Jedz i trenuj. Poradnik odżywiania dla aktywnych" [klik do sklepu] książka jest droga i nie daje żadnych konkretnych informacji trochę taka książka o niczym.


Dobrą alternatywą dla niej jest książka Toma Venuto "Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie" [klik do sklepu]
Kolejną godną uwagi pozycją jest książka Joanny Glogazy "Slow fashion. Modowa rewolucja" [klik do sklepu] niezwykle przyjemnie się ją czyta, daje do myślenia na dowód tego że działa muszę się przyznać że zwróciłam parę ubrań do sklepu po jej lekturze.


Wróciłam do kupowania książek w wersji papierowej po krótkim romansie z ebookami, po prostu książka w wersji papierowej może być odsprzedana i po części zwrócą wam się pieniądze w przypadku ebooków (tych kupionych w internetowych księgarniach) każda elektroniczna książka jest oznaczona kodem zakupu więc jeżeli chcecie ją udostępnić np. znajomym a oni wrzucą ja do internetu gdzie zostanie rozpowszechniona to możecie zostać oskarżeni o piractwo. Tyle o ekologii w Polsce gdzie ebook jest tylko o kilka złoty tańszy niż wersja papierowa a po przeczytaniu nadaje się tylko do skasowania z dysku.

Kolejnym hitem jest dla mnie nowa gra :-) Simcity Buildit działa na androidzie i iPhonach wiem bo mam i na tablecie i w telefonie dniami i nocami ulepszam swoje dwa miasta Poznań i Sopot. Gra jest darmowa, oczywiście można wykupić dodatkowe żetony żeby rozwijać miasto szybciej ale nie jest to tak nachalne jak w przypadku innych gier na telefon.



Czy znacie jakieś gry na telefon które będą działać offline? Chciała bym móc grać też bez połączenia internetowego :-)

6 komentarzy:

  1. Mam fioletowy i niebieski od B. Też nie mogłam się powstrzymać!
    Czekamy na stemple <3
    Próbowałas swój potraktować zmywaczem bez acetonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że próbowałam już każdego płynu ;-) nie mogę podnieść żadnego wzoru z płytki mimo iż wcześniej działał całkiem dobrze

      Usuń
    2. Moja Mary też ma ten problem, stempel poprostu przestaje z dnia na dzień działać...
      Mi się nie zdarzyło, zawsze delikatne spilowanie pomagało...

      Usuń
    3. Ahahaha, potwierdzam! Rozkminiałam, cudowałam, debatowałam - co się mogło stać, dlaczego stemple nie działają, jak je poprawić. Wszystkie patenty zebrane razem coś tam pomogły, ale ciągle były problemy. A potem, jak stemple bez przyczyny przestały odbijać, tak z powrotem zaczęły działać o.O Nie mam pojęcia, o co im chodziło, ale na wszelki wypadek pozostałam wierna oczyszczaniu gumki rolką do ubrań.

      Usuń
  2. Bo te stemple czasem kapryśne są - trzeba dać im czas aż im fochy po prostu przejdą ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger