Lista zakupów na lipiec

Dawno u mnie żadnej nie było, bo formalnie staram się nie wydawać. Ten post jest głównie po to żeby prosić was o klikanie w linki ;-) jeżeli macie chwile to będzie mi bardzo miło.




1. Pozycją którą akurat już mam więc wiem że może się spodobać części z was jest książka Jak zamieszać w swoim życiu, czyli koktajle dla zdrowia i urody. Książka ma bardzo ładne zdjęcia i proste kilku składnikowe przepisy jeżeli macie blender lub sokowirówkę to naprawdę warto ją mieć zwłaszcza że w Lidl będzie kosztować tylko 24,99zł [tu klik do gazetki] w porównaniu z Empik gdzie kosztuje 34,90 zł naprawdę warto!


2. Stolik pod laptopa jeżeli trafie na kolor zielony to kupie :-) cena 34,90zł [tu klik do gazetki]

3. Portfel + pokrowiec na iPhone w jednym, jestem ciekawa jak takie rozwiązanie się u mnie sprawdzi. No i czy rzeczywiście zmieści się tam szóstka która do najmniejszych nie należy cena 3,29$ [link do sklepu]

4. Torebka na ramię miałam kiedyś podobną z MANGO ale dość szybko się zniszczyła liczę że ta godnie ją zastąpi [link do sklepu]

3 komentarze:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger