Essie Comfy In Cashmere + water decals

Misja używania moich zakupów które nie do końca były przemyślane trwa nadal. Tym razem matowy lakier z Essie (mat zdecydowanie mi nie służy, podkreśla wszystkie niedoskonałości paznokci) którego kolor jest jest naprawdę piękny. Essie "Comfy In Cashmere" cena 35zł


Paznokcie powoli rosną a mnie już ciągnie do zmiany ich kształtu na migdały :) mam nadzieje że jeszcze w wakacje się to uda. Wracając do rzeczy do zdobienia użyłam water decals z amio.cc oraz bardzo przydatnej nowości z BPS.





Ramki wokół paznokci zrobiłam flamastrem z BPS http://www.bornprettystore.com Przy zakupie możecie użyć kodu rabatowego PANK31


3 komentarze:

  1. Oh na bank dasz radę zrobić migdałki! Jeszcze trochę i możesz piłować, gorzej z moimi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie- wygląda to cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger