Zanim kupisz lakiery z nowej kolekcji Indigo

Jak wiecie produkty Indigo ostatnio przeszły mały refreshing opakowań, zmieniła się ich gramatura, nowe topy i bazy mają pędzelki w kolorze rose gold (swoją drogą znakomite posunięcie bo teraz są lepiej widoczne w pudełeczku pełnym kolorów). To wszystko sprawiło że w magazynach pojawiło się trochę kolorów w starych gramaturach, firma zrobiła ciekawy ruch na swojej stronie otworzyła outlet! Sama często jestem pochłonięta przeglądaniem nowości i z rzadka zerkam na pozostałe zakładki ale grubo się zdziwiłam wchodząc w outlet, są tam kolory z poprzednich kolekcji z Natalią i to za 23 zł.



Nevermint to cudo, jeden z częściej używanych przeze mnie kolorów, użyłam go do kilku zdobień ale solo też robi wrażenie.


Bonjour, Bonne Nuit,  One Night in Paris, Strawberry & Champagne prawie cała kolekcja zimowa z 2016 dostępna w obniżonych cenach, kolory są bardzo klasyczne będą służyć przez kilka sezonów.


Kolekcja z wakacji 2017 też tam jest wśród nich mój ukochany kolor Sugarmama  za 23zł


Masa kolorów z poprzedniej jesienno-zimowej kolekcji które nadal są niezwykle modne, wszystko za ułamek ceny. Mam nadzieje że wpadniecie na stronę Indigo outlet bo te kolory ją jak najbardziej aktualne, sama mam tak że potrafię do ulubionych odcieni wracać latami, są lakiery które się nie starzeją.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger