Indigo New York - cała kolekcja

Gdy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia nowej kolekcji jesień/zima 2018 Indigo jakoś tak nie umarłam z zachwytu, będę szczera kolory na zdjęciach wyglądają ok ale bez szału. Sytuacja się zmieniła gdy zobaczyłam je na żywo, kolory są bardzo głębokie prawie jak perfum, rozwijają się, mają pod tony. To chyba jedna z najbardziej dojrzałych i dopracowanych kolorystycznie kolekcji jakie zostały wypuszczone przez Indigo. Będę bardzo nieobiektywna, bo już uwielbiam.

Zachęcam do przeczytania wywiadu z Natalią na stronie Indigo, znalazłam go przypadkiem ale myślę że fajnie oddaje klimat tworzenia tej kolekcji LINK.



Kolekcja dostępna jest na stronie: LINK

Odcienie ziemi

Kolory Absolut, Fashion Icon i 5th Avenue bardzo mocno kojarzą mi się z odcieniami ziemi, są ciepłe i bardzo otulające. Doskonale uzupełnią stylizacje w kolorze khaki lub fioletu. 
Kolory kryją bardzo dobrze już przy dwóch warstwach mamy 100% krycie.




Militarna zieleń 

Dirty Diana, Million $ Babe, Alter Ego odcienie zieleni których nie masz w swojej kolekcji. Jestem pewna że nie masz bo gdy otwierałam buteleczki byłam w lekkim szoku że można było tak skomponować kolor.




Zimowe klasyki w nowym wydaniu

Zima zawsze przynosi ze sobą ciemne granaty ale to co serwuje nam Indigo pod nazwą Black Madonna jest zaskakujące granat przechodzący w czerń będzie wyglądał pięknie na tle kremowego płaszcza.

Drama Queen i Daltonista to nowe spojrzenie na klasyczną czerwień, ja dostrzegam w nich nuty brązu które pięknie ocieplają kolor ale koniecznie zobaczcie jak wyglądają na żywo, możliwe że się zakochacie.



Fuksja i fiolet mają dzieci 

Metropolitan, mój ulubieniec intensywna wersja fioletu o dziwo śliczna trochę wampirza podoba mi się bardzo a ja w fioletach nie gustuje. Shopping Guru i Big City Life to zimowe odpowiedniki Popstar i Bombastic jeżeli jesteście ich fanakmi to musicie mieć wersje na nowy sezon.



Tak jak pisałam wcześniej kolekcja bardzo mi się podoba, czuje ją myślę że pasuje do mojego stylu i będę miała dużo frajdy z używania jej w nadchodzącym sezonie, ale zdaje sobie sprawę że to zestawienie kolorów może nie być dla każdego, jestem ciekawa co Wy myślicie o kolorach zaproponowanych na sezon jesień-zima przez Indigo?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger