Trendy paznokciowe Jesień - Zima 2018/2019

Jesteśmy już po najważniejszych pokazach w świecie mody, moda bardzo mocno przenika się z makijażem i dodatkami gdzieś tam w oddali pojawiają się też paznokcie które mogą być dopełnieniem lub przełamaniem całej naszej stylizacji. Przeglądałam ostatnio prognozy trendów paznokciowych na najbliższą jesień-zimę i byłam bardzo mocno zaskoczona jak bardzo pokrywa się ona z tym co aktualnie pojawia się na rynku polskich hybryd. Nasi rodzimi producenci naprawdę czują światowy vibe ;-) Ale do rzeczy pogadajmy o tym co będzie modne.

Krótkie i naturalne

Coś Wam to mówi? Mi od razu przyszło do głowy skojarzenie z nowymi produktami Indigo Mineral Base to bazy które możemy stosować samodzielnie na paznokieć podkreślają naturalny kolor płytki, delikatnie rozjaśniają i sprawiają że paznokieć wygląda zdrowo, sprawdzą się idealnie na co dzień i dodatkowo wzmocnią płytkę. Takie rozwiązanie było widziane na pokazach u Alexander Wang i Marca Jacobsa, dodatkowo trzeba przyznać że to bardzo praktyczny trend który sprawi że nasze życie stanie się dużo łatwiejsze, taką modę to ja popieram.


Owalny kształt

Coś czego od dawna nie widziałam w trendach, owalny kształt to również spory ukłon w kierunku naturalności promowanie średniej długości z bardzo praktyczną zaokrągloną końcówką. Wiem że polski Instagram migdałem stoi ale paznokcie nie powinny być traktowane aż tak serio, zawsze mogą się złamać i zawsze mogą odrosnąć. Bawmy się i testujmy nowe kształty a może się okażę że znajdziemy coś co jest dla nas idealne i już nigdy nie będzie trzeba na siłę korygować paznokci.


Krótkie kwadraty

Zwrot w kierunku graficznych wzorów, proste końcówki też wracają do mody akurat u mnie wyglądają dość ciężko ale warto spróbować jako przełamanie monotonii.


Kolory ze zdjęć: nr.1 Indigo Absolut, nr. 2 Indigo Fashion Icon, nr. 3 Indigo Alter Ego

W kwestii kolorów jesień / zima to chyba najciekawsza część roku. Pierwszy raz mam tak że oglądam nową kolekcję i nie wiem od czego zacząć malowanie wszystkie kolory są piękne.

Oczywiście ciemne tony

Wszystkie znane nam kolor w nowych przyciemnionych wersjach, niektóre wręcz czarne będą wyglądać pięknie w tym sezonie. Gorąco polecam obejrzeć kolekcję New York która idealnie wpisuje się w ten trend.

Kolory ze zdjęć: nr. 1 Indigo Shopping Guru, nr. 2 Indigo Billionaire, nr. 3 Indigo Million $ Babe


Metalowe paznokcie

To wykończenie idealnie pasuje na sezon zimowy, ożywia każdą stylizację i bardzo łatwo je wykonać wystarczy wetrzeć w paznokieć pyłki które nadadzą im metalowe wykończenie np. Metal Manix



Podobnie jak w modzie ilość trendów jest ogromna i w sumie możemy używać wszystkiego na co mamy ochotę i nadal będziemy modne. Ja osobiście zawsze miałam podział na miesiące ciepłe i zimne w moich lakierach, jako kolory całoroczne uważam tylko odcienie nude, natomiast cała reszta ma u mnie bardzo wyraźne rozgraniczenie na czas używania. Jestem ciekawa jak jest u was? Czy macie pory roku którymi się sugerujecie w wybieraniu koloru na paznokcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger