Indigo Mineral Base

Z wiekiem coraz bardziej doceniam szybkie rozwiązania nie zawsze mam czas na zrobienie paznokci a malowanie kolorem wymaga skupienia, odkąd usłyszałam o Mineral Base z lekkim niedowierzaniem potraktowałam pierwsze reklamy tego produktu, szczerze Wam powiem od razu pomyślałam o smugach i mój entuzjazm opadł. Spokojnie czekałam na premierę i ku mojemu zdziwieniu seria składa się z aż czterech wersji kolorystycznych: Porcelain, Blush, Natural i Sensual Skin



Porcelain to najjaśniejsza wersja bazy, daje efekt rozbielonej zdrowej płytki dodatkowo kolor ładnie tonuje zaczerwienione skórki wokół paznokcia, cała dłoń wygląda na wypielęgnowaną.

Blush jest już dużo bardziej neutralna na moich paznokciach wygląda wręcz jak by nie miała koloru, daje efekt lekkiego rozjaśnienia płytki bardziej subtelny niż Porcelain

Natural wchodzi już w bardziej ciepłe kolory, na zdjęciach mocno przypomina kolor Blush ale na żywo wyraźnie widać że bazy mają zupełnie inne tonacje.

Sensual Skin znakomicie się sprawdzi u osób które mają ciemniejszą karnacje, to nude z czerwonymi pigmentami.




Cztery zupełnie nowe produkty, Mineral Base już są bliskie mojemu sercu, to może być idealny patent na szybki i trwały manicure lub pedicure w domu, za ułamek ceny tego z salonu.
Dzięki tak szerokiej ofercie każda dziewczyna może znaleźć idealną bazę, ja oszalałam na punkcie Porcelain mam wrażenie że u mnie prezentuje się on najlepiej z całej paczki, natomiast mojej koleżance z pracy najbardziej podchodzi Sensual Skin to idealny przykład na to że nie trzeba od razu zamawiać całej gamy kolorystycznej, Indigo ma teraz coraz więcej punktów stacjonarnych w których możemy obejrzeć kolory na żywo i wybrać idealny dla siebie.



Wielkimi krokami zbliża się dzień premiery kolekcji jesiennej, po raz kolejny marka zdecydowała się na współpracę z Natalią Siwiec i uwaga Sarą Boruc. Dziewczyny są twarzami kampanii inspirowanych urokiem i pięknem tętniących życiem metropolii New York od Natalii Siwiec oraz Sex In The City od Sary Boruc-Mannei, 09.09.2018 w największych miastach w Polsce będą odbywać się pokazy premierowe warto się nimi zainteresować bo w ich czasie można kupić produkty ze zniżką!

To niepowtarzalna okazja, by być jedną z nielicznych, które poznają najmodniejsze kolory i najgorętsze, jesienne trendy jako pierwsze!
Każdy uczestnik otrzyma wyjątkowe produkty marki Indigo.
Instruktorzy przygotują dla Was nawet 3 godzinne pokazy!!!
Każdy uczestnik pokazów premierowych otrzyma także 10% zniżki na zakupy dowolnych kolorowych lakierów hybrydowych oraz…
…certyfikat świadczący o udziale i zapoznaniu się z kolorami, o których lada moment marzyć będą wszystkie kobiety, które pasjonują się modą i najlepszymi stylizacjami!
Na pokazy zapisujemy się bezpośrednio u dystrybutorów ich lista dostępna jest pod tym linkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger