Błyskawiczne ombre z użyciem nowości od Indigo

Czy uwierzyły byście że idealne obraz można wykonać w mniej niż 40 min? Ostatnie nowości od Indigo sprawiają że czas manicure można ekstremalnie skrócić, przy użyciu czterech produktów stworzymy ombre które wygląda jak salonu kosmetycznego.



Indigo Mineral Base w kolorze Porcelain to zupełnie nowe podejście do bazy hybrydowej, przede wszystkim możemy ograniczyć ilość produktów dzięki temu że baza posiada kolor, wystarczy że nałożymy warstwę bazy już jesteśmy gotowe do wyjścia. Czy to nie jest najlepsza rzecz na świecie? Nałożenie jednej warstwy bazy zajmie mi około 15 min już będę gotowa do wyjścia, to jest hit i nie mam pojęcia dlaczego nie powstała wcześniej. Kolor Porcelain delikatnie rozjaśnia moją naturalną płytkę, sprawia że paznokcie wyglądają na wypielęgnowane i bardzo świeże, cała dłoń zyskuje na delikatności, wygląda po prostu lepiej. Na bazę możemy nałożyć od razu top w ten sposób podbijemy jej błysk, ale też jeżeli nam się spieszy wystarczy przemyć ją Cleanerem i jak najbardziej możemy wychodzić z domu :-)

Kolejnym produktem który już zdobył miano mojego ulubieńca wszechczasów jest Tip top który jest najbardziej błyszczącym topem w całej oferty Indigo, dodatkowo nie wymaga przemywania Cleanerem oraz bardzo łatwo jest go usunąć. Odkąd trafił w moje ręce używam już tylko tego topu i nie widzę możliwości powrotu do innych, gorącego polecam każdemu!

Do wykonania zdobienia będziemy potrzebować Mousse Gel w kolorze Shopaholic, oczywiście możecie wybrać kolor który wam pasuje bo oferta aktualnie jest powalająca A dzięki temu że nasza baza bardzo dyskretny odcień będzie idealnie łączyć się w większością kolorów z oferty Mousse Gel.



Opcjonalnie można kupić gąbkę z oferty Indigo do wykonywania ombre, akurat dziś będę w takiej korzystać ale pamiętajcie że równie dobrze spełni tą samą funkcję masz palec lub pędzelek więc tutaj bez spinania się, jeżeli nie mamy specjalnej gąbki nadal przy wykorzystaniu Mousse Gel możemy uzyskać piękny efekt ombre.

Zaczynam od nałożenia dwóch warstw bazy, myślałam że wystarczy jedna ale po dłuższym zastanowieniu uznałam że chciałbym być mieć troszeczkę pełniejszy kolor a baza idealnie nadaje się do stopniowania wiec czemu nie spróbować.



Utwardzona baza posiada lekko lepką warstwę tak jak w przypadku klasycznych produktów hybrydowych nie musimy usuwać przed aplikacja Mousse Gel

Na końcówki paznokci nakładam odrobinę Mousse Gel i wklepuje go przy pomocy gąbeczki, bez utwardzania w lapmie dokładam jeszcze po kropli Mousse Gel i ponownie wklepuje w paznokieć, zauważyłam że produkt w ogóle się nie przesuwa a brak przerwy na utwardzanie znacznie skraca naszą pracę.




Dwie warstwy koloru okazało się dla mnie wystarczające i dopiero na tym etapie utwardzam całość. Aplikuje warstwę Tip top i gotowe. 

Cały manicure wykonana jest w trakcie oglądania serialu nie sprawia najmniejszego problemu, szybko przyjemnie, prosto właśnie na takie produkty czekałam od dawna. Już dawno nie byłam aż tak zachwycona produktami do paznokci to jest zupełnie nowe podejście które bardzo mi się podoba i na pewno zachęca do tego żeby częściej eksperymentować z nowymi zdobieniami.

3 komentarze:

  1. Hmm, no nie powiem - wygląda to dość ciekawie :) Fajnie, że firmy idą teraz w szybkość aplikacji i faktycznie w kilka chwil możemy cieszyć się oryginalnym manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam indigo i produkty od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Indigo naprawdę szaleje ostatnio z nowościami :) I bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger