Mineral Base Porcelain delikatne zdobiene

Dobrze jest mieć jeden produkt po których sięgasz, w każdej sytuacji daje ci pewność że będzie wyglądać idealnie. Często tak mam w przypadku podkładów do twarzy lubię mieć na stanie jeden który w przypadku większej imprezy sprawi że moja cera będzie wyglądać świetnie niezależnie od jej aktualnego stanu. Bardzo się cieszę bo w końcu udało mi się znaleźć produkt do paznokci który działa tak jak mój ulubiony podkład pozwala szybko osiągnąć rewelacyjny efekt.



Mineral Base Porcelain to baza która posiada delikatny kolor różu, transparentne wykończenie i właściwości samopoziomujące tak jak w przypadku protein base ale to co wyróżniają od klasycznej wersji bazy sprawia że jest to jeden z najlepszych produktów które został wypuszczony w ostatnich latach na rynek.  Niesamowite dla mnie jest to że używając tylko jednego produktu możemy zrobić piękny klasyczny manicure, noszenie samej bazy jest bardzo wygodne nie wspominając już o oszczędność czasu przy malowaniu paznokci. Dzisiaj jednak spróbuję wykonać zdobienie ślubne używając mojej Porcelanki.

Zdobienie będzie bardzo szybkie wykonana metodą na stempel z użyciem jednej z płytek sprowadzonych z Chin wybrałam wzór który najbardziej przypomina mi koronkę bo myślę że ona będzie świetnie pasować do tematu ślubnego. Do wykonania wzoru będziemy potrzebować lakieru bardzo bardzo gęstej konsystencji i dużej ilości pigmentów są specjalne lakiery które są dedykowane do wykonywania Stempli niestety mało który lakier klasyczne z półki sklepowej nadaje się do tego żebyśmy mogły wykonać takie przeniesienie wzoru ze stempla na paznokieć dlatego gorąco polecam wam poszukać lakieru firmy Konad lub Color Alike 



Zaczynamy od nałożenia bazy na wszystkie paznokcie możemy przemyć ją clinerem ale nie jest to konieczne Stempel będzie się trzymał również na lepkiej warstwie hybrydy. 

Na wybraną przez nas płytkę aplikujemy odrobinę lakieru ja wybrałam kolor biały ale ty możesz wybrać taki który najbardziej ci pasuje pamiętaj tylko że ten lakier powinien być lakierem dedykowanym do wykonywania Stempli. Przecieramy płytkę z lakierem kartą w moim przypadku jest to karta Multi sport nieużywana już od jakiegoś czasu. To co zostanie zbieramy z płytki przy pomocy stempla. Przypadku wzorów z symetrycznych polecam bezbarwne Stemple bo pozwolą nam one centrować obrazek na paznokciu.



Stempel odbijamy na paznokciu w taki sposób żeby obrazek pokrywał końcówkę, jeżeli jesteśmy zadowolone z odbicia, pozostawiamy go na paznokciu przez minimum 5 min ten czas wystarczy żeby lakier zastygł i po pokryciu topem nie będzie się rozmazywać. Jest jeżeli wzór nie wyszedł tak jakbyśmy chciały szybko przemywa my go Clinerem, to nie uszkodzi nam lakieru bazowego a pozwoli zmyć sam wzór i go powtórzyć. 

Całość zabezpieczamy topem i nasze zdrowie nie jest już gotowe. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger